Publicat în Frumusețe

Ce iau cu mine într-o mini-vacanță? + ANUNȚ

Hello there 😉.

În urmă cu câteva zile am fost plecată într-o mică vacanță ceea ce motivează puțin absența mea de pe aici. M-am întors. Mi-am luat încă o zi liberă pentru a mă obișnui cu aerul de acasă și m-am gândit să vă arăt ce mi-am pus într-un portfard pentru această excursie. M-am axat pe produse de îngrijire pentru că în vacanțe nu am timp și nici chef să pun machiaj pe față. Vreau doar să mă bucur de relaxare. Așa că, să vedem ce am avut la mine. Portfardul pe care l-am folosit este făcut de mine după o idee de pe Youtube.

WP_20170803_14_25_48_Pro

✎ Oglindă: N-am cum să plec fără o oglindă în geantă. Aceasta o am de mult timp. Mi-am cumpărat-o dintr-un magazin de cartier. Este ca orice oglindă, cu 2 părți diferite.

✎ Cremă gel pentru conturul ochilor Love Nature Oriflame: Mi-am cumpărat-o de câteva luni și am folosit-o cu plăcere de atunci. Îmi place că e foarte lejeră. Intră repede în piele și o hidratează subtil. O folosesc dimineața pentru a mă trezi mai ușor datorită efectului revigorant al cremei gel.

✎ Cremă hidratantă de zi cu miere și cimbrișor Bioten: N-am uitat nici de hidratarea tenului, așa că am pus puțină cremă în acest recipient să nu iau toată crema după mine. A fost foarte practic acest mini-ambalaj și mi-a ajuns exact la fix cantitatea pe care am pus-o. Pare o cremă ușoară doar că lasă senzația că ți-ai pus cremă pe față. Trebuie masată puțin mai mult în piele până la absorbție completă, dar își face treaba. Este destul de parfumată și acest lucru nu m-a încântat.

✎ Cremă ultra-activă Stop Acnee Gerovital Plant: O achiziție recentă de care m-am bucurat foarte mult. Îmi place atât produsul, cât și ambalajul foarte colorat. Ajută la calmarea coșurilor care vor să explodeze și accelerează procesul de vindecare. Intră repede în piele. În general, o folosesc seara pentru că am impresia că atunci își poate face liniștită treaba.

✎ Loțiune tonică răcoritoare Garnier: Am mai menționat-o aici și v-am zis cât îmi place. Mai aveam puțin din ea și am luat-o să o pot termina. Deja am înlocuit-o pentru că s-a golit. N-am avut un recipient în care să o pun și nici nu merita să murdăresc ceva pentru cantitatea care era în sticlă.

✎ Apă micelară Garnier: M-am chinuit foarte mult să pun apa micelară în acest recipient pentru că n-am putut desface capacul apei originale. Am risipit multă soluție, dar m-am bucurat că totuși am reușit să iau puțină cu mine. O folosesc seara la demachiere pentru a-mi curăța bine tenul. V-am mai povestit despre ea aici așa că vă invit să citiți mai multe.

WP_20170803_14_28_22_Pro

✎ Mostră de parfum Avon Cherish: Îmi place mirosul. Este floral și ușor dulce. M-a ajutat foarte mult pulverizatorul la aplicare. Rezistă pe pielea mea în jur de 3 ore și se stinge încet mirosul. A fost perfect pentru spațiul restrâns din portfard.

✎ Lapte de păr cu piersici și cocos Balea: Și acest produs este iubit de mine de mai mult timp. L-am lăudat aici și îl folosesc cu mare drag. Este perfect pentru tipul meu de păr. Pentru mai multe detalii, vă invit să citiți și această postare.

✎ Deodorant Invisible for Black & White Nivea: Nu sunt deloc pretențioasă la alegerea deodorantelor. Cumpăr în general Nivea și Dove. Pe acesta l-am avut la îndemână și am vrut să-l consum. Mă protejează și îmi satisface nevoile. Într-adevăr nu lasă urme pe haine, ceea ce e un plus.

✎ Gel intim cu Aloe Vera Cien: Dacă ați mai văzut acest produs, știți că vine într-o variantă de 500 ml ceea ce-l face neprietenos pentru călătorii. L-am transvazat în acest recipient cu pompiță și am rezolvat problema. Are un miros delicat și plăcut. Curăță delicat zona intimă și lasă un parfum discret după spălare.

✎ Loțiune de corp Day Spa Balea: Ambalajul original are 400 ml, iar eu am avut nevoie de o cantitate mult mai mică. Este foarte parfumată și mirosul rămâne mult timp pe piele. Dacă mă îmbrăcam imediat, îmi parfuma și hainele. Îmi place că intră repede în piele, dar lasă acea senzație de cremă care mie nu-mi place, așa că o folosesc doar seara înainte de culcare. Dimineața mă trezesc cu o piele hidratată ceea ce mă încântă.

✎ Emulsie pentru plajă cu ulei de măsline, ulei de morcov și vitamina E Cosmetic Plant: N-aveam cum să plec fără protecție solară pe zilele acestea caniculare. Am ales-o pe aceasta pentru că am descoperit-o de mult timp și de fiecare dată m-a protejat dacă respectam intervalele de aplicare. Chiar dacă am tenul deschis predispus la arsuri, această cremă reușește să mă protejeze. O folosesc în fiecare an și-mi place.

*Toate imaginile din această postare îmi aparțin.


Unde vă petreceți vacanța? Ce produse sunt nelipsite din portfardul vostru?


ANUNȚ: Am creat pagina de facebook a blogului. Acolo voi posta lucruri care îmi atrag atenția pe parcursul zilelor. Sper ca în acest mod să relaționăm mai ușor și să-mi cunoașteți mai mult personalitatea. Dacă vă place ceea ce fac pe aici, vă invit și pe facebook, intrând aici. Mulțumesc pentru susținere! ☺

Aștept impresiile voastre mai jos în comentarii. Nu uitați să mă susțineți cu un like, o abonare și un share!  Mulțumesc pentru vizită!  

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

