Publicat în Cărți

Jurnal de lectură: Eu sunt femeie – Maria Cristiana Tudose

Hello there 😉.

Vreau să menționez de la început că aceste postări NU sunt recenzii ale cărților, ci strict o părere subiectivă a mea. În principiu, îmi propun să nu dau spoilere și să scriu doar cum mi s-a părut cartea respectivă. Din acest fapt, articolele nu se numesc ”Recenzie”, ci ”Jurnal de lectură”.

Am menționat aici că sunt pasionată de lectură și că mi-am propus să citesc câteva cărți în perioada care tocmai a trecut. Am reușit să-mi ating scopul, așa că m-am gândit să împărtășesc cu voi părerea mea despre cărțile citite. Inaugurez seria de articole cu ”Eu sunt femeie” scrisă de Maria Cristiana Tudose.

WP_20170727_11_48_07_Pro

Detalii tehnice:

★ Titlu: Eu sunt femeie

★ Autor: Maria Cristiana Tudose

★ Număr pagini: 253

★ Editura: Bestseller

★ CopertăNecartonată

★ Altele: Cartea vine însoțită de un semn de carte personalizat.

Părerea mea:

Cartea mi-am cumpărat-o când am prins niște reduceri pe elefant.ro, de aici. N-a fost genul de carte pe care să o vânez pentru o perioadă mai lungă de timp, ci mai degrabă am luat-o datorită unui impuls de moment. M-a atras coperta simplă și m-a intrigat titlul. Citind descrierea cărții, mi-am dat seama ușor că va fi vorba despre o poveste simpatică de iubire între doi oameni care se întâlnesc pe facebook. Mi-a plăcut această idee.

Când am pus mâna pe ea, m-a fascinat aspectul. Coperțile sunt fine la atingere și m-a făcut să n-o mai las din mână. Interiorul are ceva special. Din loc în loc, apar pagini negre care oferă câte o învățătură, lucru pe care nu l-am mai întâlnit la nicio carte până acum.

WP_20170727_11_50_25_Pro

Povestea de dragoste amintită mai sus se consumă repede la începutul cărții, ceea ce nu mi-am plăcut în mod deosebit. E destul de lăsată în aer și lasă loc de multe interpretări, pentru ca apoi să se concentreze pe viața a trei femei din perioade diferite. Acestea oferă lecții pentru tinere, dar mi se pare că ideea de superioritate a femeii este puțin dusă la extreme. Totul se axează pe ideea de ”femeie”, iar bărbații par a fi vinovați de toate situațiile plăcute sau nu prin care trece aceasta.

Se amintește des această superioritate și nevoia de independență a femeii. Nu spun că este o concepție greșită sau că e ceva rău în a fi independentă, dar cred că modul în care a fost ilustrată în carte nu mi-a fost pe plac. ”Eu sunt femeie” este o parte din viața unei femei tinere care a visat să scrie o carte și și-a îndeplinit visul.

Este foarte ușor de citit, iar paginile se derulează repede datorită fontului. Limbajul este uzual, astfel că am avut impresia că ascult povestea unei tinere la o cană de ceai.

Per ansamblu, a fost o carte care mi-a plăcut. Cred că este potrivită publicului +17 deoarece puțină experiență de viață te face să înțelegi altfel concepția autoarei.

*Toate imaginile din această postare îmi aparțin.


Ce cărți mai citiți? Vă pasionează lectura? Ce părere aveți despre acest Jurnal de lectură?

Aștept impresiile voastre mai jos în comentarii. Nu uitați să mă susțineți cu un like, o abonare și un share! ☺ Mulțumesc pentru vizită!  

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

2 gânduri despre „Jurnal de lectură: Eu sunt femeie – Maria Cristiana Tudose

Lasă un răspuns

