Publicat în Diverse

O doză de relaxare și de bine

(Sursă foto: Google )

Hello there 😉.

În zilele noastre, suntem mereu grăbiți să ajungem la timp la muncă, la școală, la o întâlnire importantă. Uităm de multe ori să avem grijă de noi pentru că ne concentrăm atenția asupra altor lucruri. Cum resursele de care dispunem se mai termină, avem nevoie de o perioadă de reîncărcare a bateriilor.

De câteva săptămâni sunt în febra examenelor și de-abia aștept să scap ( ca orice student ). Vreau să mă bucur de alte lucruri și să-mi iau pauza de refacere. Acum am cam ajuns la saturație. Mintea mea a văzut prea multe schițe, formule și deduceri, iar acum refuză informația nouă pe care sunt nevoită să o asimilez cumva.

Bateriile mele trebuie încărcate repede. Mă gândesc să reiau tratamentul cu spirulină de care v-am povestit aici. Atunci m-am simțit mult mai bine. Eram revitalizată și mă simțeam mereu în formă. În plus, mi-a oferit părului o strălucire și o rezistență mai bună la tot stresul de peste zi.

spirulina-cpr-2016-rev_1

Sursă foto: daciaplant.ro

Am încercat 2 variante de spirulină: prima dată de la Dacia Plant și apoi de la Alevia. Există o diferență între ele atât ca preț cât și ca mod de prezentare al produsului. Varianta de la Dacia Plant este mai scumpă, dar mai calitativă pentru că are o concentrație mai mare de spirulină (mi-am dat seama de asta după gustul comprimatelor). Acest lucru a favorizat apariția rezultatelor într-un timp mult mai scurt. După aproape o săptămână, tonusul fizic și psihic mi-a crescut. M-am mirat eu însămi de nivelurile ridicate de productivitate de care dispuneam. Și, odată cu starea de bine, părul meu a arătat altfel.

Așa că, recomand cu mare căldură suplimentele alimentare naturale pentru a vă ridica tonusul și a vă pune mintea la treabă din nou. O variantă bună de produse puteți găsi pe site-ul celor de la daciaplant.ro sau direct în magazinele naturiste. Prețul produselor este avantajos pentru că au o calitate bună.

fb_concert_aniversar-768x432

Sursă foto: Dacia Plant

Dacă aruncați o privire pe site, veți vedea că aceștia serbează 15 ani de activitate și odată cu acest eveniment va avea loc un concert frumos la Brașov, pe data de 2 iulie 2017, unde va urca pe scenă trupa Pheonix. Luați o pauză și încărcați-vă bateriile cu muzică bună!


Folosiți suplimente alimentare? Pentru ce anume?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

