Publicat în Personal

21 lucruri despre mine

Hello there 😉.

Am revenit după o pauză cauzată de mai mulți factori, printre care și haosul creat de examene. M-am decis să o iau ușor și să vă povestesc câteva lucruri despre mine pentru a mă cunoaște mai bine. Lucrez la un program de postat de care să mă țin, dar acesta va fi implementat după ce voi termina cu sesiunea. 👌

Deci, să vă scriu ceva:

  1. Îmi place să-mi petrec timpul în compania unor puține persoane, iar faptul că ajung să stau singură nu mă deranjează deloc.
  2. Îmi place să citesc, să mă uit la seriale și să scriu.
  3. Cărțile pe care le citesc le aleg de multe ori după copertă.
  4. Încep foarte multe lucruri la un moment dat și ajung să termin foarte puține dintre ele pentru că motivația mea scade brusc pe drum.
  5. Sunt o mare consumatoare de clipuri pe youtube. Urmăresc atât persoane din România (care se ocupă cu domeniul de frumusețe, vorbesc despre cărți, prezintă noile apariții tehnologice) cât și din străinătate.
  6. Sunt un hoarder. Am o grămadă de lucruri pe care nu le-am folosit de foarte mult timp, dar le țin acolo ”dacă am nevoie de ele…cândva”.
  7. Să scriu în jurnal este o activitate care mă relaxează foarte mult.
  8. Chiar dacă mă trezesc în fiecare dimineață în jur de ora 6, nu reușesc să-mi încep ziua și stau în pat până după 8 pentru ca apoi să mă pun pe treabă.
  9. Facultatea pe care am ales-o mă face să cred că voi ajunge să lucrez într-un laborator (ceea ce mă văd făcând).
  10. Nu-mi place să mă plimb singură.
  11. Ador să împachetez cadouri. E partea mea preferată din perioada Crăciunului.
  12. Îmi place să mă implic în multe activități și să mă țin ocupată, chiar dacă în momentul de față nu fac parte din așa ceva.
  13. Am în plan să scriu o carte a cărui subiect îmi este necunoscut acum.
  14. Sunt îndrăgostită și foarte fericită.
  15. Mă sperie ideea de a avea un job care să-mi displacă sau să mă plaseze într-o rutină.
  16. Am un colț în camera mea care nu poate sta ordonat mai mult de 5 minute.
  17. Faptul că am reușit să termin competiția Spring SuperBlog 2017 m-a motivat foarte mult să lucrez până la finalul lucrurilor.
  18. Ajung să regret că n-am spus anumite lucruri la momente trecute.
  19. Nu am toleranță foarte bună la stres. Îmi creează o stare ciudată care mă face instabilă emoțional.
  20. În trecut am dezvoltat o pasiune foarte mare pentru brățări, iar acum de-abia suport să port câteva.
  21. Aș putea sta zile în șir cu laptopul în brațe și cu o conexiune la internet.

*Toate imaginile din această postare îmi aparțin.


Vi s-a părut interesantă această postare? Ce sugestii pentru viitoare postări aveți?

Mulțumesc pentru vizită! ☕

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Un gând despre „21 lucruri despre mine

Lasă un răspuns

