Publicat în SuperBlog

Vis de student: Ultima poveste

(Sursă foto: Google )

Hello there 😉.

A fost prima dată când am mers cu un trenuleț aparent spre nicăieri. Finalul călătoriei avea să schimbe multe perspective.

20160904_112004

Sursă foto: Galeria personală

Afară e soare, ca într-o zi toridă de vară. Am urcat în trenulețul cu 3 vagoane, fără geamuri. După câteva momente de așteptare, locomotiva a început să scoată aburi, iar noi ne mișcam. Peisajele pitorești curgeau în fața privirilor. Ne adânceam din ce în ce mai mult în pădure, dar nu orice pădure. I se spunea „Pădurea fermecată”, în care fiecare suferea o transformare. Astfel, ajungeai să devii acel lucru pe care ți-l imaginai, poate, doar în jocurile de rol, cum ar fi o broască sau un clovn pentru cei mici. Cheia era imaginația.

Priveliștea se schimba. Vegetația se îndesa. Aerul umezit îmi dădea o stare aparte, iar la un moment dat s-a produs imposibilul. Am ajuns într-o cameră de castel. Pereții din blocuri imense adăposteau o răcoare cruntă. Începeam să duc dorul căldurii soarelui. În jurul meu, nu mai era nimeni. De undeva de sus se auzeau zgomote de pahare, farfurii și tacâmuri mutate dintr-o parte în alta. Am încercat să-mi dau seama pe unde aș putea să ies din acel cadru. Nu era nicio fereastră. Printr-un fel de ușiță care era mai mult un chenar mă puteam strecura spre niște scări. Nu mă simțeam în apele mele, dar nu mi-am dat seama că nu mai eram eu.

Cu greu, am putut doar să sar pe trepte și să ajung într-o altă încăpere unde se aflau mai mulți pitici și obiecte animate care se plimbau peste tot. Nici n-am fost observată. Aparent, erau prea preocupați cu o pregăteală. În mijloc era o masă imensă, acoperită cu o eșarfă cu iepurași și multă verdeață. Din cuptoare se putea ghici un miros de drob, prăjituri și alte bunătăți. Într-un colț, se desfășura un adevărat atelier de încondeiere a ouălelor. Atunci mi-am dat seama că, probabil, se pregătesc pentru Paște, dar stăteam și priveam alergătura tuturor.

La un moment dat, s-a terminat. Camera s-a golit, iar dintr-o crăpătură, intra câte un pitic cu câte ceva în mâini. De la pască la o mușcată în mijlocul mesei, toate erau pregătite. Înainte de a începe festinul, un pitic mai pompos aranjat, cu un corset destul de strâns pe corp, a ținut să rostească niște cuvinte. Privind acel material care nu se etira sau mula după mișcările lui, mă așteptam ca în orice moment să-i cadă vreun nasture. N-am terminat gândul că evenimentul s-a produs.

Văzând fapta, piticul s-a panicat. A privit în jur și s-a oprit asupra mea. Aparent, voia ceva de la mine. Atunci a fost momentul în care am conștientizat faptul eram o ață cu un ac înfipt în partea superioară. Mi-a cerut ajutorul, iar în schimb avea să-mi promită multe lucruri. Fără să stau prea mult pe gânduri, i-am cusut nasturele buclucaș înapoi pe corset, iar ei și-au putut continua petrecerea. Piticul a fost foarte fericit pentru gestul meu. În schimb, mi-a cerut să-i spun o dorință a mea de atunci. Am stat puțin pe gânduri. M-am întrebat dacă voi rămâne acolo pentru totdeauna, așa că i-am cerut să mă trimită „înapoi pe Pământ”. Dorința mi-a fost îndeplinită. M-am trezit iar în gara în care am luat trenulețul cu 3 vagoane.

M-am întors la căsuța mea pentru că, fiind subseară deja, aveam chef doar să petrec o seară liniștită într-un leagăn și să tastez pentru ultima probă din competiția Spring SuperBlog. Aveam povestea perfectă pentru jocul propus. După câteva ore de mișcat degetele pe tastatură, m-am relaxat citind articolele bloggerilor parteneri, cel mai mult stagnând pe Tulips and Sparkles, că e mai pe gustul meu.

Așa se încheie povestea acestui student!


Acest articol a fost scris pentru Proba 18 din Spring SuperBlog 2017.

Paște fericit! 🐰

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

