Publicat în SuperBlog

Vis de student: Îngrijirea din natură

Sursă foto: Google )

Hello there 😉.

Copilăria mea, din anii ’90, a fost dominată de anumite mărci de produse de îngrijire pe care părinții mei le foloseau. Așa se întâmpla că de fiecare dată în casă exista un Farmec, o Nivea, un Dove și un șampon cu extract de urzică. Îmi aduc aminte cât de mult așteptam seara pentru ca mama să mă dea pe mâini cu cremă, acea cremă cu glicerină și vitamina E, care nu avea cel mai frumos miros din lume, dar dimineața următoare îmi lăsa o piele foarte fină. Ea m-a învățat cât este de importantă hidratarea și mi-a demonstrat cât de bine mă pot simți cu o piele catifelată.

Am crescut, de atunci, iar ideile mele s-au dezvoltat. Am rămas fidelă brandului Farmec într-o oarecare măsură pentru că știu că la această marcă de încredere găsesc produse pentru o piele frumoasă și tânără, așa cum îmi doresc să fie pentru mult timp.

Până acum câțiva ani, luam produse de pe rafturile supermarketurilor fără să stau prea mult pe gânduri. Asta, când, în cele din urmă, am ajuns să caut combinații de măști pentru hidratarea părului creț. Am descoperit o fată pe youtube care trata foarte serios subiectul legat de ingredientele conținute în șampoanele pe care le folosim la spălarea podoabei capilare. Atunci mi s-a emis primul semnal de alarmă. A fost momentul în care am luat o sticlă de produs de îngrijire și l-am analizat cu google alături. Am descoperit o mulțime de lucruri, iar de atunci pe orice lucru pun mâna, indiferent de natura lui, îi caut ingredientele pe etichetă. Dacă sunt satisfăcută, cumpăr; dacă nu, mă îndrept spre altceva. Deja mi-am format oarecum ochiul și aș putea spune că sunt familiarizată cu adaosurile dăunătoare, dar mai e de învățat mult. Sper să mă ajute și facultatea în acest sens 😁!

Vreau să atrag atenția asupra analizării produselor pe care le folosim deoarece acestea pot avea efecte nedorite pe termen lung dacă nu facem alegerile cele mai potrivite. E foarte important, dacă vrei să fii mai strictă, să începi cu o etichetă pe care să o analizezi atent, iar apoi vei recunoaște ingredientele și în alte liste. Începutul e mai greu, apoi ar trebui să devină o obișnuință.

Revenind la subiect, caut hidratarea în orice. Fata, pe care am urmărit-o, recomanda din toată inima produsele pe bază de uleiuri, în special, uleiul de argan. Bine-nțeles că am dat rapid o căutare pe google să aflu mai multe despre beneficiile lui. Ceea ce e clar: e perfect pentru pielea uscată și deshidratată. El hidratează în profunzime pielea, o energizează, o menține mai mult timp „tânără” pentru că mărește fluxul sangvin în zonele aplicate.

Singura zonă în care am nevoie de o îngrijire mai specială este zona ochilor. Am o vârstă, nu foarte mare. N-am probleme cu elasticitatea tenului, dar liniile de expresie nu m-au iertat, așa că, am apelat la creme cu un grad mai ridicat de hidratare pentru a încetini apariția ridurilor.

534-farmec-crema-contur-ochi-15-ml-cutie-2

Sursă foto: Farmec

Mi-am cumpărat Crema contur pentru ochi cu Argan, marca Farmec. Are ambalajul foarte ușor de folosit, cu ajutorul căruia pot doza cantitatea perfectă pentru zona ochilor. Se întinde repede, iar hidratarea se simte imediat. Pielea se simte mai elastică, calmată și neobosită. În contact cu degetele, am senzația că se topește puțin, ceea ce o face să se întindă și mai bine. Se absoarbe fără să lase pelicule sau alte lucruri incomode pe zona sensibilă a ochilor. Această cremă mă încântă și mai mult din cauza faptului că știu că are lista de ingrediente „curată”.

Acum, noua gamă Farmec îmbracă alte haine, odată cu venirea primăverii. Produsele sunt mai atrăgătoare și, sper eu, mult mai calitative. Cred că n-au umblat foarte mult la formulele cremelor, șampoanelor, dar ceea ce mi se pare interesant este că au game bazate pe un extract natural. Astfel, avem o plajă de produse care se pot folosi în funcție de nevoile tenului fiecăreia. Aștept să achiziționez noutățile!


Acest articol a fost scris pentru Proba 17 din Spring SuperBlog 2017.

NICO 👻.

 

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

