Publicat în SuperBlog

Vis de student: Pasiuni vechi

Sursă foto: Google )

Hello there 😉.

Subiectul legat de bijuterii nu m-a pasionat foarte mult de-a lungul timpului. Modelul pe care l-am urmat în de-aproape a fost mama mea. Dacă ar fi să o descriu într-un cuvânt, acesta ar fi: simplitate. Ea m-a învățat că ce-i prea mult strică și atunci când ai puține lucruri pe tine, șansele de eșec scad. Așa am ajuns să am un stil vestimentar simplist. Mi-au plăcut obiectele minimaliste, care nu urlau după atenție într-o mare de oameni.

Totuși, am avut și eu perioada mea de experimentat, în care am descoperit pasiunea mea pentru brățări, în special cele pe care le puteam confecționa eu. A fost o „manie” care m-a ținut câțiva ani. Ajungeam să port peste zece brățări odată, înșirate pe o mână sau pe ambele; depindea de dimineață. Era modul meu de a-mi revigora ținutele și de a mă face pe mine să mă simt specială. Cel mai mult îmi plăcea faptul că atunci când mișcam mâinile, brățările sunau și toată lumea știa că sunt acolo.

Cu timpul, am început să renunț la obiceiul de a-mi înșira brățările pe mâini și am rămas cu una singură, care are valoare sentimentală. Ocazional, când mă simt în formă,  îmi mai port creațiile. Dar, prefer mai mult bijuteriile de argint pentru simplul fapt că nu trebuie să le tot iau de pe mână și să le pun înapoi.

800_bij_39112

Sursă foto: B&B Shop

O piesă pe care mi-o doresc de foarte mult timp este o brățară cu simbolul infinitului. Cred că este o bijuterie esențială pentru orice ținută aș purta. E simplistă, fină, de efect, exact pe gustul meu. Îmi inspiră speranță și m-ar face să mă simt mai încrezătoare. Aș purta-o fără nicio reținere în orice moment, poate chiar și la o ținută mai sport. Nu mi-aș bate prea tare capul cu ce să o asortez, pentru că în fiecare combinație la care m-aș gândi, și-ar găsi locul.

logosp

Sursă foto: Splend’or

Pentru cei aflați în pană de idei de cadouri (pentru ziua mea), bijuteria aceasta este disponibilă în magazinele Splend’or. Ea aparține brandului de origine spaniolă Majorica. Conceptul acestora este de a îmbina simplitatea și pasiunea pentru bijuterii, rezultând mici detalii prețioase pentru orice ținută.

Nihal-49173-718x1024

Sursă foto: SuperBlog

Lista de inele, cercei și tot ce-ți mai dorești, chiar și ceasuri este lungă. Iar dacă ești ca mine și îți place să vezi cum îți vine oricare bijuterie, ești invitată să le treci pragul celor de la Splend’or. Am fost foarte plăcut surprinsă să văd că au magazin de desfacere și în Cluj, chiar aproape de locurile pe unde îmi duc viața. Plănuiesc să le fac o vizită, poate, doar să îmi casc ochii. Cred că mi se va pune pata pe ceva de prin vitrinele lor.


Acest articol a fost scris pentru Proba 15 din Spring SuperBlog 2017.

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

