Publicat în SuperBlog

Vis de student: Curiozități

Sursă foto: Google )

Hello there 😉.

De-a lungul timpului, oamenii s-au dezvoltat și au început încet, încet să se diferențieze. De la modul de a comunica la semnificația anumitor gesturi, populația de pe Pământ s-a împărțit în mai multe culturi, fiecare cu lucruri specifice.

După cum bine știm cu toții, populației chineze îi sunt caracteristice niște elemente unice, cum ar fi mâncatul pe jos cu acele bețișoare sau stilul vestimentar al bărbaților și femeilor. Alimentația bogată în pește și orez, o dezvoltare a spiritului, cred că le facilitează existența și, astfel, ajung să aibă un trai mai îndelungat. Întotdeauna m-a fascinat acest popor. În orașul de unde provin, nu se putea pune problema existenței unui loc cu specific chinezesc, singurele contacte cu acesta l-am avut uitându-mă la filme. Ajungând la facultate, am aflat de restaurantele chinezești. Sunt foarte curioasă de gustul mâncării lor, iar ideea de a consuma pește în mai multe moduri preparat îmi surâde.

Într-o zi frumoasă cum sunt acestea de primăvară, mi-aș lua prietenele la o după-amiază altfel. Sunt sigură că nici ele nu au încercat niciun tip de mâncare chinezească, așa că ar fi o experiență și mai palpitantă, toate fiind la primul contact. Cea mai dificilă parte ar fi ținerea bețelor între degete și cred că foamea s-ar diminua pe măsură ce te-ai chinui să prinzi ceva între acele ustensile. Mereu când ieșeam la un restaurant sau o cafenea, fiecare încerca alt tip de meniu pentru a putea gusta din orice. Mi-a plăcut ideea de a împărți mâncarea cu alții, chiar dacă putea părea ciudat pentru cei din jur. Așa, ajungeam să ne formăm o părere mai bună despre preparatele servite și dacă mai merită să mergem în acel loc pentru a doua oară.

Wu-xing-App

Sursă foto: SuperBlog

Cum mai nou pentru orice serviciu avem o aplicație, am dat peste Share your boxnoua aplicație Wu Xing. Aceștia distribuie feluri diversificate de mâncare chinezească și au niște meniuri apetisante. Și încă o mențiune: pentru fiecare comandă plasată din aplicație, clienții primesc un discount de 15% valabil până la 30 aprilie. Astfel, mâncarea chinezească ajunge să fie la câteva tastări pe ecranul telefonului. După ce ți-ai ales meniul pentru următoarea masă, tot ceea ce trebuie să faci este să aștepți cutiuța cu fericire și bețe. Dar, înainte de a-ți băga degetele în mâncare, nu uita de poza de Instagram. E interesant să împărtășești momentele speciale cu alții. Eu sunt fană Instagram și îmi place să postez lucrurile speciale pe care le fac cât și momentele unice din viață. Vrea să-mi creez o mică galerie peste care să mă pot uita peste ani și să-mi amintesc pe unde am mai fost sau ce-am făcut. De-abia aștept să-mi satisfac curiozitatea legată de mâncarea chinezească!


Acest articol a fost scris pentru Proba 14 din Spring SuperBlog 2017.

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

