Publicat în SuperBlog

Vis de student: Un moment pentru noi

Sursă foto: Galeria personală )

Hello there 😉.

Visam la vacanță. Îmi doream ca timpul să treacă cât mai repede, să mă trezesc în acel moment în care să pot spune: ” Acum, tot ce am de făcut este să mă bucur de această escapada pe care am plănuit-o de câteva zile.” Așa, voi face un exercițiu de imaginație. Destinația ideală pentru sufletul meu este litoralul, dar pentru că nu mă pot bucura de căldura soarelui în aceste momente la mare, mă „transfer” câteva zile într-o stațiune montană.

Dimineața plecării nu promitea o zi cu soare. Roua era prezentă pe fiecare frunză. Răcoarea îmi trezea simțurile, dar nu suficient, așa că, apelez cu încredere la o cafea ☕. Bagajele sunt pregătite, mașina e plină, iar noi, gata de drum. Cu cât trecea timpul, cu atât soarele își făcea mai simțită prezența și începea să se încălzească. După câteva ore de drum șerpuit, simțeam că ajungem într-un loc mai aproape de peisajele copilăriei. Șoseaua ducea spre „casa bunicilor”.

20160904_112022

Sursă foto: Galeria personală

Am ajuns într-un loc superb. Priveliștea era una tipic românească, cu acele elemente caracteristice, care te fac să te simți acasă. Fiecare lucru transmitea liniște și pace. Oamenii erau prietenoși și parcă mereu cu zâmbetul pe buze.  După cazarea și despachetatul în fugă, am luat potecile pădurilor la pas. Copacii înalți mângâiați de razele soarelui se unduiau ușor la câte o adiere de vânt.

20160904_095854

Sursă foto: Galeria personală

Pensiuni răsfirate, liniște, sunetul păsărilor și adierea blândă a vântului. Acestea erau elementele dominante. Încă din prima zi, am parcurs un traseu forestier propus de localnici. Am ajuns la un lac întins, pe care am vâslit puțin până am remarcat parcul de aventuri la câțiva pași. Am început să ne cățărăm prin copaci, să ne „trambulim”, să urlăm pe tiroliene și să călcăm prin fiecare colțișor. Așa, ne-am teleportat înapoi în copilăria noastră fără griji, în care singura problemă întâmpinată era să ne jucăm cu alți copii. Toată distracția ne-a dat o energie incredibilă.

După lăsarea serii, ne-am retras în camera de cazare, unde, inspirați de mica noastră explorare, ne-am propus să ne încheiem ziua cu o serie de filme pentru copii. Pe listă s-a aflat și filmul „Ștrumpfii”. Mi-am adus aminte de momentele în care mă jucam cu aceste figurine și cream tot felul de povești care puteau dura până la nesfârșit.

afis

Sursă foto: SuperBlog

Având în vedere sentimentele copilărești pe care ni le-a trezit filmul, am fost foarte încântată să văd faptul că aventura se continuă într-o a doua parte, „Strumpfii: Satul Pierdut”. Lansarea în cinematografele din România va avea loc în 31 martie 2017. Mi-am eliberat programul pentru ziua respectivă deoarece nu vreau să ratez această premieră. Am aruncat un ochi la trailer și cred că o să-mi placă. De-abia aștept sfârșitul lunii, iar până atunci revin la realitate și visez la clipele de vară.


Acest articol a fost scris pentru Proba 10 din Spring SuperBlog 2017.

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

