Publicat în SuperBlog

Vis de student: Vacanța perfectă

Sursă foto: Galeria personală )

Hello there 😉.

Vacanța de vară…cel mai așteptat moment al anului, de când eram copil. Îmi amintesc cum visul meu de a vedea marea s-a îndeplinit într-o vară, când părinții mei au făcut efortul de a-mi arăta litoralul românesc. Atât pentru mine, cât și pentru ei a fost primul drum spre mare și, din fericire, n-a fost ultimul. De atunci, am dezvoltat o pasiune pentru statul pe plajă, plimbările de la răsărit, scoicile din nisip, apa mării și miile de poze pe care puteam să le realizez. Nimic nu-mi scăpa din vizor.

indsy

Sursă foto: Galeria personală

Acum, dacă ar fi să îmi planific o vacanță perfectă, aș alege fără să clipesc un sejur la mare, pe o durată de câteva luni, dacă ar fi posibil. Nu sunt deloc persoana căreia să-i placă drumețiile pe munte și aventurile printre dealuri. Prefer de 1000 de ori să mă plimb desculță prin nisip și să simt briza mării. Nicio vară nu e completă fără o vizită pe litoral. Și având în vedere că nu am părăsit granițele până acum, cred cu tărie că Marea Neagră e cea mai frumoasă la noi acasă.

În fiecare an, îmi pregătesc din timp bagajul și număr zilele până să plec. Fac toate demersurile necesare pentru câteva zile de relaxare. Am avut experiența cazărilor la hotel, cât și la persoane neautorizate. N-am pus foarte mare accent pe acest aspect deoarece tot ceea ce conta pentru mine era să am un loc unde să dorm, fără prea multe pretenții. Am dat greș de câteva ori și, din această cauză, anul acesta vacanța va fi programată la un hotel în Mamaia. Am ajuns în stațiune doar de două ori și mai vreau să mă bucur de atmosfera de acolo. Locația pe care o am în vizor este Hotelul Aurora Mamaia.

home

Sursă foto: SuperBlog

Un hotel la mare care să-mi permită să îmi fac plimbările matinale la răsăritul soarelui. Chiar în ziua în care ajung, indiferent de oră, dau o fugă pe plajă. Las despachetatul lucrurilor pe mai târziu. Nu vor mai conta toate orele petrecute pe drum. Vreau doar să simt briza mării, să inspir împlinirea. De-abia aștept și prima dimineață când voi putea să mă bucur de razele soarelui.

Fotografie0090

Sursă foto: Galeria personală

De câțiva ani, mi-am propus ca în fiecare sejur la mare să nu pierd niciun răsărit; anul acesta nu fac excepție. Pentru mine, e acel moment de transă în care tot corpul se relaxează, mă bucur de liniște și de bătaia liniștită a valurilor la mal. Apoi, încet, încet, pot simți cum temperatura crește cu înălțarea soarelui, iar oamenii își încep ziua propriu-zis. Acele clipe sunt unice. Iar în momentul în care mercurul din termometre o ia razna, mă voi retrage la hotelul cu piscină pentru a continua clipele de relaxare.

De-abia aștept venirea sezonului estival. Dacă aș putea, aș pleca acum cu primul tren disponibil. M-aș putea rezuma la puține lucruri cum ar fi un rucsac cu 2-3 obiecte vestimentare, costumul de baie, ceva mâncare și niște apă. Mi-ar ajunge resursele, cel puțin până aș ajunge. Vreau să adun din nou sute de poze pe care să le arhivez alături de celelalte.

De ceea ce am nevoie pentru un sejur perfect pe litoral? O baterie plină la telefon și camera foto pentru a imortaliza fiecare moment de fericire. 📷 O pereche de ochelari de soare și crema de protecție, cele mai importante. 🕶 Energie, pentru a mă putea bucura de orice plimbare pe plajă și prin împrejurimi. O persoană iubită, pentru că lucrurile sunt mai frumoase în doi sau mai mulți. 👫 Ultimele esențiale: rezervarea la hotel și biletele de tren în mână. Și am plecat! 🎒


Acest articol a fost scris pentru Proba 8 din Spring SuperBlog 2017.

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

