Publicat în Frumusețe

După 3 săptămâni: iWHITE2 Instant

Hello there 😉.

Au trecut 4 săptămâni de la primirea coletului de la BUZZStoreRomânia, în colaborare cu Sensiblu România, și alte 3 săptămâni în care mi-am propus să testez durata rezultatelor obținute cu ajutorul pastei de dinți și a apei de gură. Prin această postare voi da verdictul kitului iWHITE2 Instant.

Toate lucrurile pe care le-am scris aici și aici sunt valabile în continuare.

Am folosit pasta de dinți și apa de gură iWHITE2 Instant de 1-2 ori pe zi, dar au fost și zile în care am utilizat altă pastă de dinți. În acele zile am observat o sângerare ușoară a gingiilor care persista până la terminarea periajului. De asemenea, îmi simțeam dinții ușor sensibili, ceea ce nu se întâmpla când mă întorceam la pasta de dinți iWHITE2 Instant. Tind să cred că aceasta din urmă este puțin mai blândă față de cele găsite în comerț.

Așa arată dantura mea acum:

Pice

A 2-a poză am făcut-o direct în bătaia razelor de soare și de aceea apare mult mai luminoasă. N-am efectuat nicio modificare a fotografiilor din această postare.

Menționez faptul că regimul meu alimentar nu s-a modificat. Am consumat prăjituri și dulciuri fără nicio reținere. Am băut și multe ceaiuri cu suc de lămâie pentru că m-a luat și răceala.

După cum se poate observa, vârful dinților s-a păstrat alb, dar petele de la bază n-au dispărut; chiar mi se pare că sunt mai evidente decât la început. N-am avut parte de sensibilizare mai puternică, doar acel „incident” de care ziceam mai sus. Am vrut să fac și o comparație între cum arăta dantura mea înainte de tratament și cum se prezintă acum. Așa îmi pot forma o părere și mai clară.

PicMonkey Image

Între cum am fost și cum am ajuns, mi se pare că există o diferență de 3-4 nuanțe-ish. E vizibilă strălucirea dinților, dar acest lucru se datorează și condițiilor diferite în care am făcut pozele. Acum ar merge încă o sesiune de tratament cu benzile iWHITE2 Instant și, poate, aș ajunge la un zâmbet și mai luminos. Dinții sunt curați și par mai sănătoși. Aproape am terminat apa de gură, în timp ce pasta de dinți mai are destul de mult produs în ea.

Verdict: Aș recumpăra kitul cu benzile de albire și apa de gură pentru că mi s-a părut că ele au ajutat cel mai mult la obținerea rezultatelor. La pasta de dinți, mă deranjează puțin gustul ei, dar m-a bucurat că nu mi-a cauzat sângerări și sensibilizare. Efectele sunt vizibile și m-ar fi ajutat foarte mult o scală a nuanțelor de alb pentru a putea aproxima mai bine.

Notă: 4/5.


Ce părere aveți despre acest kit de albire? L-ați cumpăra?

#buzziwhite2instant

NICO 👻. 

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

