Publicat în SuperBlog

Vis de student: Let’s talk

Sursă foto: Galeria personală )

Hello there 😉.

Limba engleză, vorbită peste tot, a ajuns să fie un lucru esențial într-un CV. Chiar și cu o pregătire intensă, fără exercițiu pierdem foarte mult. Așa s-a întâmplat și cu mine.

De la grădiniță am fost învățată să-mi spun numele în engleză și să număr până la 10. Pe atunci, totul era distractiv cu cântecele și multe jocuri, nici nu știam de existența unei gramatici. După ce am ajuns la școală, a început să mă prindă tot mai mult învățarea acestei limbi. Îmi doream să ajung să citesc o grămadă de cărți și să-mi lărgesc orizonturile.

Am avut o profesoară de engleză foarte drăguță care nu se rezuma doar la gramatică, citirea de texte și realizarea de compuneri. Chiar dacă eram mai „mari”, încă mai cântam și învățam poezii, ca totul să fie cât mai distractiv și captivant. Anii au trecut, iar eu am asimilat cât mai multe posibil. Am ajuns la facultate, unde interesul a scăzut, iar atenția mi-a zburat în alte părți. Mi-am luat examenul obținând un calificativ identic cu cel de la Bac, ceea ce indică un lucru sigur. Cu acest nivel am rămas, alimentând cunoștințele mele doar cu seriale, filme, instrucțiuni de folosire pentru produse și reclame de pe internet.

Așa am ajuns într-un an să evadez până pe litoral. Mă plimbam liniștită pe stradă când am fost abordată de o femeie care căuta un hotel destul de renumit în zonă. Era foarte aproape de locul unde locuiam eu. Mi-a adresat întrebarea în engleză, iar eu m-am blocat. Chiar dacă am înțeles ce vrea, n-am reușit să scot o frază coerentă. După ce m-am chinuit puțin, adăugând și cuvinte inventate, am ajuns la limbajul semnelor care nu dă niciodată greș. Sper să se fi descurcat!

Atunci mi-au apărut primele îndoieli cu privire la nivelul englezei mele. M-am gândit și la alte situații în care m-aș fi putut afla din care n-aș fi scăpat doar cu datul din degete. Am început să cochetez cu aplicații gen Duolingo. Mai întâi doar pentru amuzament, iar apoi am abandonat proiectul până când am dat de o variantă mult mai prietenoasă: o platformă de elearning.

English-3-min

Sursă foto: SuperBlog

Este destinată adulților, care mereu au o mulțime de lucruri de făcut și se confruntă cu lipsa de timp. De asemenea, este utilă pentru îmbunătățirea și exersarea limbii. Astfel, cu ajutorul unor cursuri de engleză online, poți învăța limba engleză singur, direct de acasă, la orice oră din zi sau noapte. Ai mereu la dispoziție un profesor care te ajută. Pe lângă acestea, există anumite teste care îți arată nivelul la care te afli.

Mie mi se pare o soluție foarte practică pentru orice persoană care deține un calculator. Am încercat deja platforma și mi se pare ok. La început, m-am cam învârtit prin meniuri pentru a ajunge unde voiam, dar m-am descurcat până la urmă. Am trimis deja câteva testări și aștept rezultatele, care sper să fie satisfăcătoare. Simt că, investind puțin timp în dezvoltarea mea, voi avea doar de câștigat în momentul în care voi participa la primul meu interviu. În loc să tot dau scroll feedului de pe facebook, pot completa teste și să particip la cursurile online. Sunt curioasă de ce va urma și de-abia aștept rezultatele. Vreau să reușesc să leg cuvintele cum trebuie într-o conversație normală. Gata cu limbajul degetelor!


Acest articol a fost scris pentru Proba 4 din Spring SuperBlog 2017.

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Un gând despre „Vis de student: Let’s talk

Lasă un răspuns

