Publicat în SuperBlog

Vis de student: Farmecul din sticle

Sursă foto: Galeria personală )

Hello there 😉.

Frumusețea e un lucru abstract care poate fi tratat la nesfârșit din mai multe perspective. Bine-nțeles, orice formare de opinii începe de la niște exemple, iar primele de care ne lovim sunt cele din familie. Pentru mine, frumusețea se îmbină și cu încrederea. Dacă ai încredere în tine, te simți bine și frumoasă, iar eu mă simt excelent când părul meu se aranjează perfect (ceea ce se întâmplă destul de rar pentru un păr creț ca al meu).

M-am trezit într-o familie frumoasă: un tată autoritar, o mamă iubitoare și un frate inventiv. Fiind mezina și fetița din casă, primeam o atenție mai sporită din partea mamei. Ea avea mereu grijă să fiu pieptănată, plină de fundițe, mereu aranjată. Îmi plăcea foarte mult atunci când, deși avea un program încărcat, mama își găsea timp să mă împletească. Aveam o coadă lungă până deasupra taliei. Îmi spunea că așa îmi voi păstra părul strălucitor și sănătos mai mult timp. Ani de zile a procedat așa și s-au văzut rezultate.

Acestui „ritual” i se mai adăuga spălarea cu șampon de urzică și o clătire din când în când cu oțet de mere. Chiar dacă atunci nu puneam foarte mult accent pe aspectul părului meu, pentru că nu eram eu cea care se ocupa de îngrijirea lui în totalitate, am ajuns la pubertate. Am început să prețuiesc mai mult firele de păr din capul meu și să mă documentez. Atunci mi-a înflorit dorința de a avea un păr mai bogat.

Căutând remedii, am cumpărat prima sticlă de șampon Farmec cu extract de urzică. Țin minte că avea un ambalaj simplu și era cam la fel cu cel din copilărie. Curăța foarte bine părul și avea un miros caracteristic. Am continuat să fiu fidelă acestui șampon, până mi-am dat frâu liber experimentării, dar aveam mereu un Farmec în baie pentru siguranță.

Acum produsele se găsesc în haine noi, cu un design care îmi place. Șamponul cu urzică mi-e prieten în problemele cu mătreața. Are o cantitate generoasă, targhetat pentru părul normal. Oricum l-aș cumpăra pentru că aparține unei mărci românești de încredere.

553-farmec-sampon-clasic-400-2-min

Sursă foto: Farmec

Acum, în baie, am șamponul și masca cu ulei de argan. Le iubesc! Șamponul curăță părul de-l face să scârțâie, e mai rezistent, mai mătăsos și parfumat. Nu face foarte multă spumă decât cu multă apă, dar asta nu-l împiedică să-și facă treaba. Masca oferă hidratare…multă. E densă și se simte diferența când o folosesc. Părul e mult mai ușor de aranjat, iar buclele mele sunt mai strălucitoare și mai definite.

Încurajez aplicarea măștilor de cel puțin o dată pe săptămână. Eu alternez: o dată folosesc o mască din comerț și o dată îmi prepar o mască din uleiuri făcută în casă. Părul meu se simte mai bine și strălucește de frumusețe. Acesta este sfatul pe care-l dau de fiecare dată când vine vorba de îngrijirea părului: măștile fac diferențe.

WP_20170310_15_15_19_Pro-min

Sursă foto: Galeria personală

Recomand din tot sufletul orice produs Farmec, de la oje până la creme. Tot ceea ce am încercat până acum m-a mulțumit. Sunt și mai încântată de faptul că e o marcă cu produse românești care au un raport corect calitate-preț. Îmi place să susțin mărcile autohtone pentru că și noi avem produse foarte bune, dar care poate nu se bucură de prea multă reclamă. Știu că nu voi da greș atunci când aleg să folosesc farmecul din sticluțe.

Untitled-min

Sursă foto: SuperBlog

Am aruncat o privire la noua gamă Farmec și deja mi-am făcut o listă de dorințe. Cel mai mult mă atrag produsele cu ulei de argan și cred că în scurt timp voi pune mâna pe ceva.


Acest articol a fost scris pentru Proba 3 din Spring SuperBlog.

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Un gând despre „Vis de student: Farmecul din sticle

Lasă un răspuns

