Publicat în Frumusețe

Ce-am purtat azi?

Hello there 😉.

Vă doresc o primăvară plină de bucurie și dragoste! 💋

Când vine vorba de machiaj, prefer să adopt un look minimalist pentru că vreau să arăt bine într-un timp scurt dimineața și cu puține produse. Singurul lucru pe care-l schimb în fiecare dimineață este nuanța rujului sau a creionului de buze. Cum îmi place să le colecționez, am de unde alege. Nu folosesc fond de ten sau pudră pentru că tenul meu arată destul de bine și îl las să respire, până mă atacă monstruleții. Deci, produsele utilizare în rutina mea sunt șapte.

wp_20170228_15_28_08_pro-min

✐ Înainte a aplica orice, îmi hidratez buzele cu balsamul  de buze Balea intensiv din DM. A fost ieftin și, sincer  l-am cumpărat mai mult pentru ambalaj. Nu sunt deloc pretențioasă când aleg balsamurile de buze; tot ceea ce caut este hidratarea. Acesta îmi place. Are un miros destul de puternic de vanilie care se simte și după aplicare, e lejer pe buze, hidratează decent. Pentru buzele mele crepate, după un timp am nevoie de reaplicare. Preferatul meu din totdeauna rămâne cel albastru de la Nivea.

✐ Trec la aranjarea sprâncenelor și folosesc mascara Make me brow de la Essence, pe care am cumpărat-o aici. Îmi place că în câteva secunde reușesc să-mi țin firele rebele sub control. Rezistă toată ziua, culoarea se potrivește sprâncenelor mele. Periuța este puțin cam aspră și mă zgârie câteodată, dar am grijă cu ea. Se demachiază foarte ușor. Nuanța mea este 01 blondy brows.

✐ Îmi ascund cearcănele cu ajutorul corectorului lichid de la Farmasi, pe care l-am comandat aici. Spuneam într-o postare anterioară că-l evit, dar am început să fac uz de el și am ajuns la concluzia că îmi place. Oferă un aspect natural, neîncărcând zona de sub ochi. Nu acoperă 100%, dar rezistă cel puțin 6 ore fără să se strângă în liniile fine. Nu l-am setat cu nicio pudră și a fost perfect. Aproape că nu se vede că este acolo. Își face treaba pentru prețul la care l-am găsit.

✐ Îmi ondulez genele folosind cleștișorul de la ELF ( mai sunt 15 ore în care, pe acest site, găsiți reduceri de 25% la toate produsele lor 👌 ). Este cel din gama esențială. Își face treaba, doar că e puțin cam mare pentru ochii mei și am nevoie de un grad sporit de atenție când îl folosesc. Genele rămân ondulate până la demachiere. Vine și cu o rezervă, pe care n-am folosit-o încă: cea cu care a venit nu s-a deteriorat și îl am de ceva timp.

✐ Aplic creionul Jumbo tot de la ELF pentru un plus de strălucire. Oferă luminozitate privirii, iar pe ochi apare doar sclipiciul fără culoarea pe care o vedeți în poză. Ce-i drept, acel sclipici se cam împrăștie în zona ochiilor, însă se demachiază destul de ușor. După 4-5 ore, începe să se șteargă de la sine. Probabil cu o bază ar rezista mai mult și culoarea ar fi mai intensă. Am verificat site-ul ELF și am observat că acest produs nu mai face parte din oferta lor. Sigur se poate achiziționa de pe alt site care comercializează produse ELF.

wp_20170228_15_29_50_pro-min

✐ Următorul pas este mascara, iar cea pe care o folosesc acum este Miss Sporty Studio Lash THE MIAOWW LOOK. Alungește genele, nu le oferă un volum spectaculos, le face negre. Are formula puțin umedă și trebuie să aștept câteva secunde pentru a nu se transfera pe pleoape. Odată fixată, nu se mai mișcă până la demachiere. Rezistă toată ziua, fără să se sfarme și să cadă. În condiții de umiditate, tinde să-mi facă ochi de panda, dar nimic exagerat, și e normal pentru că nu este waterproof. Periuța are o formă ciudățică. Am avut câteva incidente până să mă obișnuiesc cu ea.

wp_20170228_15_30_45_pro-min

✐ Ultimul pas este aplicarea unui creion de buze, cel folosit este de la She din DM. Este partea mea preferată din toată rutina. Nuanța pe care am ales-o a fost 001 și este un maro închis foarte frumos. Creionul este cremos, se simte foarte bine pe buze mai ales cu un balsam sub el. Nu se întinde, nu usucă excesiv buzele cum pățeam cu cele de la Farmasi despre care am scris aici. După 6 ore cu mâncat și baut, nu se vedea că se șterge de pe buze. Chiar am fost întrebată dacă l-am reaplicat. Nu e rezistent la transfer, dar cu toate acestea îmi place foarte mult.

pr4-min

Acesta este rezultatul final:

wp_20170228_15_22_29_pro-min


Cât timp petreceți dimineața pentru a vă aranja? Care este stilul vostru de machiaj?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

