Publicat în SuperBlog

Am auzit că începe Spring SuperBlog 2017!

Hello there 😉.

Citind articolele recente din news feed, m-am oprit aspura celui scris de Dana, în care anunța începutul unei supercompetiții dedicate bloggerilor. M-a făcut foarte curioasă, așa că am făcut puține căutări pe google pentru a afla mai multe.

Competiția va avea startul pe 1 Martie și, cu acest aspect, sper ca primăvara să nu se lase prea mult așteptată. Am început să scriu din plăcere și voi continua tot așa. Vreau să-mi îmbunătățesc blogul și să-mi lărgesc puțin orizonturile de tastat. Cred că înscrierea mea în Spring SuperBlog 2017 îmi va oferi experiență și mai multă disciplină pentru că va fi „o competiție aprigă”. Acest lucru este confirmat de lista de participanți pe care am văzut-o la ediția anterioară.

d2d97-macheta_pasaj-1024x341

SursaSpring SuperBlog 2017

De-abia aștept provocările, așa că mă avânt în competiție. Dacă ai și tu un blog te poți înscrie aici. Începe testul creativității!

banner_particip_200x200-1

SursaSpring SuperBlog 2017


Ați auzit de SuperBlog până acum? Ce impresie v-a lăsat?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

