Publicat în Personal

Organizare: Planificarea lunară #1

Hello there 😉.

Știu că mai sunt câteva zile până începe luna Martie, dar eu nu mai am răbdare. Vreau să crească temperaturile și să pot renunța la hainele groase. Am aranjat deja prima lună de primăvară și m-am gândit să o împărtășesc cu voi. Sper să vă inspire! ☺

Agenda pe care o folosesc ați văzut-o aici. Eu am primit-o de la o prietenă foarte bună. Îmi place faptul că are spirală și nu ocupă foarte mult spațiu. Are coperțile cartonate și rigide, astfel că foile sunt bine protejate. Paginile sunt suficient de groase cât să nu se transfere cerneala cariocilor și markerelor pe care le folosesc, dar tinde să fie puțin transparentă, cum veți vedea în pozele de mai jos. Nu mă deranjează acest aspect și o folosesc cu plăcere.

Sistemul pe care l-am readoptat este Bullet Journal. L-am descoperit undeva prin 2015 când căutam metode de organizare a timpului, în speranța că voi fi mai productivă. Am renunțat la el o perioadă, am crezut că nu mă prinde stilul acesta, dar acum m-am reîntors; îmi place prea mult. Plus că, recent a apărut un grup – Bullet Journal România – pe Facebook, creat de Ștefana, dedicat acestui sistem. M-a impulsionat și mai jos aveți rezultatul.

Pentru începutul lunii, am desenat puțin, inspirându-mă de pe Pinterest. Aici aveți boardul meu cu idei adunate pentru Bullet Journal. N-am vrut să fie nimic complicat, ci doar un strop de culoare care să marcheze începutul primăverii.

wp_20170222_15_32_13_pro-min

Apoi, am realizat un layout pe două pagini al lunii pentru că astfel o vizualizez mai ușor. Îl folosesc pentru evenimente importante și zile de naștere. Am inclus și ultimele zile din luna Februarie pentru că de atunci voi începe facultatea și am vrut să le am acolo pentru orice eventualitate. Din nou, n-am încărcat prea mult pagina.

wp_20170222_15_32_54_pro-min

Urmează două pagini dedicate activităților zilnice pe care vreau să le monitorizez și blogului. Vreau să văd unde mai am de muncit pentru că sunt multe lucruri pe care le neglijez și astfel, sper să mă motiveze să umplu cât mai multe căsuțe.

wp_20170222_15_33_12_pro-min

Ustensilele pe care le-am folosit sunt foarte puține pentru că nu am spreadurile încărcate. Un liniar de 40cm, un creion Rotring cu mina 0.7mm, bandă decorativă cumpărată din DM la set, un set de finelinere luate din Kaufland:

wp_20170222_15_36_15_pro-min


Cum vă organizați timpul? Vă place acest tip de postare?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

