Publicat în Frumusețe

De folosit: Tratament pentru albirea dinților iWHITE2 Instant

Hello there 😉.

Am avut în plan achiziționarea unui kit de albire pentru a-mi împrospăta înfățișarea. Am căutat multe păreri despre diverse benzi, dar am fost puțin reținută pentru că am dinții destul de sensibili și mă gândeam că folosirea tratamentelor de albire îmi vor cauza dureri. Mi-am luat inima în dinți și am participat la campania BUZZStore.

Cred că ați auzit de site-ul BUZZStore, pe care dacă vă faceți un cont aveți posibilitatea de a testa gratuit produse de la diverse companii. Vă puteți face cont aici.

Sunt înscrisă pe acest site de câțiva ani și am tot completat chestionare din când în când, dar n-am fost niciodată aleasă pentru a participa la vreo campanie. Recent, a avut loc o campanie de testare a produselor iWHITE Instant care se găsesc în farmaciile Sensiblu Romania. M-am înscris din timp și am avut bucuria de a fi selectată. Am fost foarte entuziasmată când m-a contactat curierul pentru înmânarea coletului.

wp_20170218_11_38_23_pro-min

Acesta este conținutul coletului, cam tot ceea ce ai nevoie pentru a-ți albi dinții acasă. Ceea ce n-am găsit în colet, și mi-ar fi plăcut să fie, o scală a nivelelor de alb pentru dinți pentru a putea vedea mai bine rezultatele. În fine, hai să vă spun câte ceva despre produsele din colet.

wp_20170218_11_46_05_pro-min

✐ Apă de gură iWHITE2 Instant: Are o cantitate generoasă de 500ml care promite să ofere un efect imediat de strălucire. Trebuie agitată înainte pentru a activa ingredientele cu triplă-acțiune. Printre ingrediente se numără și câțiva acizi ( acid phthalimido-peroxycaproic, acid citric=agenți de albire ), plus guma xanthan care ar ajuta la protejarea dinților. Apa de gură e albastră și are un miros puternic de mentol, ca orice altă apă de gură. Sper să-mi ofere prospețime și să contribuie la păstrarea albului dinților. Se folosește după fiecare periaj timp de 30 de secunde.

Pastă de dinți iWHITE2 Instant: Un tub de 75ml a cărui formulă atacă petele de pe dinți datorită ingredientului activ conținut în toată gama, și anume PAP ( agent de albire ). Nu prea sunt multe de spus despre o pastă de dinți decât că se folosește de cel puțin 2 ori pe zi, fără a o înghiți. Cred că știți codul culorilor de pe pastele de dinți. Aceasta are banda neagră ceea ce arată faptul că este concepută chimic ( doar e un produs de albire ). Are mirosul specific gamei, dar pe lângă acel mentol se simte ca un medicament, confirmând faptul că nu are ingrediente naturale. Rămâne să vedem ce face. Mă aștept să întrețină strălucirea dinților și să nu-mi rănească gingiile sensibile.

✐ Tratamentul de albire iWHITE2 Instant: Acesta este vedeta întregului colet. Promite un zâmbet cu 8 nuanțe mai alb. Cutia conține 5 pachețele cu câte 2 benzi, ceea ce ajunge pentru a-l folosi 5 zile consecutiv. Benzile sunt pregătite de acțiune, umplute cu un gel activ, având mărime universală. Ar fi moi și flexibile, dar acest lucru îl voi vedea mâine când le voi testa pentru prima dată. Conțin ca agent de filmare calciu cristalizat, care ajută la îndepărtarea petelor. Se folosesc după curățarea dinților și se țin 20 minute în gură. În cutie, am găsit un fel de prospect în care sunt detaliate condițiile de utilizare și precauțiile înainte de folosire. Pentru primele impresii, vă aștept pe Instagram.

✐ Vouchere iWHITE2 Instant: Am primit și 5 vouchere pentru reducere la achiziționarea produselor iWHITE Instant. Le voi împărți prietenilor și poate va urma o surpriză pentru voi, așa că stați aproape 😁.


Ați încercat produse pentru albirea dinților acasă? 

#buzziWhite2Instant

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

5 gânduri despre „De folosit: Tratament pentru albirea dinților iWHITE2 Instant

Lasă un răspuns

