Publicat în Sticle goale

Sticle goale #2

Hello there 😉.

După această pauză de studiu și de refacere, mi-am revenit. M-am pus pe treabă și am făcut curățenie, așa că azi vorbim despre sticle care s-au golit de la ultima postare și până acum.

mnj-min

✎ Mascara Extendalash – Oriflame Verry Me: Un rimel care mi-a plăcut. Oferea genelor un aspect natural, nimic ieșit din comun. Poate le alungea o idee, dar eu am genele destul de lungi și date cu rimel par și mai lungi. Avea o formulă ceva mai lichidă și trebuia să aștept câteva secunde după aplicare pentru a mă asigura că nu se tranferă pe pleoape. Rezista până-l dădeam jos cu apă micelară. Se demachia ușor. Periuța micuță, pe gustul meu. La mai multe straturi, genele erau ca niște piciorușe de păianjen. Tindea puțin să lipească genele și trebuia mai apoi să intervin cu o perie curată pentru a le separa. Aș mai cumpăra!

✎ Mascara Volume Blast – Oriflame The ONE: L-am purtat într-o perioadă destul de umedă, așa că se cam sfărma și mă trezeam cu el sub ochi și întins peste tot în jur. M-a prins odată ploaia cu el pe gene, iar când am ajuns acasă mi-am dat seama că arătam ca un panda. În schimb, separa genele, le alungea frumos și nu le încărca. Avea formula ceva mai uscată decât a celuilalt. În condiții de umiditate nulă, rezista toată ziua fără să mă trezesc cu bucățele de rimel sub ochi. Aș mai cumpăra!

✎ CC Cream – Elmiplant: Săracu’! Când l-am cumpărat anul trecut, mi-a plăcut. Eram puțin bronzată și mi se părea că mă prinde culoarea, dar a fost uitat in sertar odată cu venirea anotimpurilor reci. Am încercat să-l mai folosesc, dar e prea portocaliu și închis pentru brânzica de mine ☺. Pe lângă acest aspect, mi se părea că se oxida prea repede și arăta și mai portocaliu decât era înainte. Formula e destul de bună, se întinde bine și singurul lucru pe care-l simțeam era parfumul său, care nu mă deranja. Și încă un lucru: în jurul nasului, unde am o zonă mai uscată, scotea și mai tare acest aspect în evidență, indiferent de câtă cremă hidratantă foloseam înainte. Îl prefer pe cel de la Gerovital acum. Nu mai cumpăr!

wp_20170213_13_24_28_pro-min

✎ Dischete demachiante – Cleanic: Le-am luat la ofertă din Auchan; veneau două pachete la un preț bun. Nu-mi plac însă! Nu sunt cusute pe margine și nici lipite bine, așa că se destramă foarte ușor. Lasă scame pe ten și pe gene la demachiere. Plus că, nu sunt atât de fine și simțeam cum îmi zgâriau tenul. Mă bucur că le-am terminat! Nu mai cumpăr (decât în situații extreme) !

✎ Parfum Signora Terazzini – Lady’s: O sticluță micuță de parfum. Are 30 ml, perfect pentru geantă sau în călătorii. Are un miros floral, ușor dulce, e potrivit pentru primăvară. Mi-a plăcut pentru că îmi oferea o senzație de prospețime de fiecare dată când îl purtam. Rezistența lui este destul de redusă, în jur de 3-4 ore. Mirosul se estompează ușor, ușor cu trecerea timpului. Păcat că cei de la Lady’s nu au și varianta mai mare, dar e ok și așa. Aș mai cumpăra!

✎ Spirulina 500mg – Alevia Plafar: De această minune am auzit de la Andreea în timp ce căutam metode de a-mi crește podoaba capilară. I-am dat o șansă și am fost destul de mulțumită de rezultate. Părul a crescut mai repede, dar nu 10cm pe lună cum mă așteptam eu (glumesc 😂 ). Mi-a dat o stare de bine și mă simțeam mai energizată decât de obicei. E menționat pe ambalaj faptul că „susține relaxarea, starea de bine, confortul psihic și calmul, susține tonusul fizic și psihic și imunitatea organismului, favorizează senzația de sațietate”. În privința ultimului aspect, am simțit acest lucru. Parcă nu mai simțeam nevoia de a mânca atât de mult, deci e bună dacă vreți  să reduceți cantitatea de mâncare de la o masă. Eu fac cure de 3 luni, cum e și recomandat, și mă simt foarte bine. Le cumpăr din Plafar când au oferte la 2 cutii. Mai cumpăr!


Ați încercat vreun produs menționat? Ce părere v-ați format?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

3 gânduri despre „Sticle goale #2

Lasă un răspuns

