Publicat în Frumusețe

Unghii: Îngrijirea și pregătirea

Hello there 😉.

Mi-am propus ca azi să vă vorbesc puțin despre pașii pe care-i urmez pentru a-mi realiza manichiura. Mereu am fost pasionată de oje și crearea de modele pe unghii, așa că Pinterestul mi-a fost aliat în găsirea modelului pe care-l veți vedea. Înainte de a ajunge acolo, acestea sunt lucrurile pe care le folosesc:

wp_20170120_11_38_09_pro-min

✐Pentru definirea formei, folosesc două tipuri de pile, ambele luate din magazine obișnuite în care găsești chestii de genul. Cea din carton o folosesc pentru a scurta lungimea unghiei. E foarte rigidă, aspră și își face treaba bine. Pentru marginea unghiei, pila de metal e perfectă. E subțire și reușesc să-mi fac acele colțuri rotunjite. Bine-nțeles, capătul pentru cuticule o face și mai practică pentru că nu mai ai nevoie de vreo ustensilă în plus pentru acest pas.

✐Pentru îndepărtarea ojei precedente, dizolvantul de la Farmec își face treaba de minune. Am încercat toate variantele care au apărut pe piață, dar tot la acesta am rămas. Ambalajul e cel vechi pentru că am o mică colecție de sticluțe de genul, iar la un moment dat am găsit o variantă a acestui dizolvant la 200ml într-un recipient de plastic, așa că l-am golit în sticluțele de sticlă; mi se pare că așa se păstrează mai bine. Șterge oja din câteva mișcări, dar usuca destul de tare cuticulele. Asta se rezolvă cu o cremă, nu-i bai.

✐Pentru întărirea unghiei și pe post de bază, folosesc tratamentul de la Avon împotriva exfolierii. Nu l-am mai folosit un timp și s-a văzut asta. Unghiile au început să se exfolieze și să fie mult mai fragile. Folosit regulat, îmi întărește unghiile, le protejează de îngălbenire și mă ajută să le am destul de lungi, fără să se rupă.

✐Pentru hidratarea mâinilor și a cuticulelor după acțiunea dizolvantului, acum, folosesc crema aceasta de la Avon. Îmi place mirosul, hidratează bine și-mi lasă mâinile catifelate. Nu sunt pretențioasă la alegerea cremelor de mâini. Recunosc că le aleg mai mult după miros decât după ceea ce promit. N-am probleme cu pielea mâinilor așa că mai toate funcționează pentru mine. La rând e una de la Oriflame, tot cu cacao, care are un miros mai puțin dulce în comparație cu aceasta.

Modelul pe care l-am avut pe unghii săptămâna aceasta, a fost inspirat de pe Pinterest, după cum spuneam. Am postat și o poză aici. Nu e posibil să ai o manichiură fără vreo unghie ruptă, de-asta apare acel 😐.

cj-min


Vă place manichiura? Ce culori preferați în acest sezon?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

