Publicat în Frumusețe

Descoperite în 2016

Hello there 😉.

Înainte de a începe să povestesc, vreau să vă urez un an cât mai bun și mai fericit! Să vă bucurați de fiecare moment din viață și să zâmbiți din suflet! 😁 Un 2017 plin de de toate vă doresc! 🎉🎊

Pentru a începe în forță activitatea pe aici, am zis să trec în revista revelațiile de care am avut parte în materie de produse de îngrijire și câteva de machiaj.

wp_20170103_12_35_34_pro-min

Gel de duș Elmiplant cu Iris și Bergamot: Este crema cu care mă răsfăț de câteva luni la duș. E alb, miroase foarte bine a iris. Curăță pielea și îi dă o oarecare hidratare. Nu am probleme cu pielea uscată pe corp, așa că pe mine mă mulțumește. Mirosul persistă pe piele în jur de o jumatate de oră după duș, după care se stinge ușor. În baie nu rămâne deloc mirosul lui. Îmi place, dar aș cam vrea să se termine, să mai schimb aromele.

Lapte de păr Balea cu piersici și cocos: L-am mai menționat aici și v-am spus cât de mult îmi poate plăcea. E fericirea buclelor mele într-un recipient cu pompiță. A fost iubit și este, încât va apărea într-o altă postare cu sticle goale la cât de mult abuzez de el.

✐Lapte de corp hidratant Herbagen cu ulei de macadamia: L-am găsit pe rafturile din Kauflant într-o zi la cumpărături. Recunosc că sunt destul de leneșă și cam sar peste loțiunile și cremele de corp. Nici nu-mi place senzația de cremă pe mâini, așa că le cam ocolesc. Dar am zis să-mi creez noi obiceiuri și să mă mai disciplinez. Îl țin pe noptieră și, seara, înainte de culcare, mă cremuiesc bine. Îmi lasă o piele hidratată și catifelată. Plus că are un miros floral destul de puternic care îmi parfumează pijamaua. Nu-mi pare un miros de trandafiri, dar e ok că-mi place. E curat la ingrediente, are pompiță care scoate doza perfectă de lapte de corp și nu e testat pe animale. Îmi place!

wp_20170103_12_37_21_pro-min

Lac de unghii Extreme long lasting din Auchan: Cei din Auchan au răftulețe cu o tonă de oje de genul și nu se putea să nu-mi cumpăr și eu una. Eram în căutarea acelui alb pastă care să fie opac dintr-un singur strat și care să nu se ciobească după prima zi. Acesta este! Are pensula plată si lată care ajută foarte mult la aplicare. Nu lasă dâre pe unghie. Rezistă în jur de 5 zile cu bază, în condițiile în care am aplicat un sigur strat și am făcut treburi gospodărești. Plus că are un preț foarte bun, 5 lei. Merită probat dacă-l vedeți!

Spray pentru uscare rapidă Farmec: Ador să-mi fac manichiura, dar partea cu așteptatul să se usuce oja mă îngrozește. Chiar dacă a apărut de mult timp pe piață, doar anul trecut am pus mâna pe el. Nu mai renunț la el niciodată. Îl pulverizez pe manichiura proaspătă și până mă mai uit pe youtube, oja mea e perfect uscată. Am auzit destule păreri despre el, dar mie îmi place. Are un miros plăcut care șterge mirosul lacului de pe unghii și rămân cu unghiile parfumate discret. Pulverizatorul împrăștie uniform soluția. Lasă o peliculă parcă grasă, dar care dispare după uscarea integrală. Îmi place mult!

Apa micelară Garnier: De când a apărut pe piață, a fost iubită de multă lume. O vedeam aproape peste tot. Am luat-o pe cea pentru ten sensibil pentru că o folosesc mai ales la ochi pentru demachiere și am vrut să fie mai delicată cu această zonă. Curăță bine machiajul, dar după demachiere zona ochilor mi se înroșește foarte tare și simt că pielea se trage. Chiar și hidratată zona rapid după, roșeața se trage destul de greu. Am trecut s-o folosesc pentru ten si buze și așa nu am avut probleme.

Ruj True Color Perfectly Matte Avon: A fost spre sfârșitul anului un catalog cu oferte la rujuri pe ultima pagină. M-am abținut cât am putut, dar așa ceva nu puteam rata. M-am răsfățat puțin și mi-am luat 2 nuanțe. Arată foarte bine pe buze. Sunt foarte pigmentate și rezistente. Chiar și cu balsam sub ele, după câteva ore, îmi simțeam buzele destul de uscate. Dar nu le pot avea pe toate într-un ruj. Nuanța Pure Pink m-a șocat puțin pentru că nu sunt obișnuită cu ceva atât de puternic-ish, am crezut că va fi un roz mai închis, dar ne înțelegem bine. Marvelous Mocha îmi place mai mult ce-i drept și întind mai repede mâna după el. Pure Pink-ul va fi mai agreat, probabil, la vară.

wp_20170103_12_40_30_pro-min


Ce ați descoperit în 2016? Ați încercat produsele prezentate de mine? Ce părere aveți despre ele?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

3 gânduri despre „Descoperite în 2016

Lasă un răspuns

