Publicat în Personal

Obiective: Decembrie 2016

Hello there 😉.

Ultima lună din an m-a prins înfofolită în pături și cu o cană de ceai alături.

Mai sunt 22 de zile până la Crăciun.

Chiar dacă se apropie sfârșitul anului, e mereu loc de noi obiceiuri și postări. Ideea cu obiectivele o fur de la Georgiana care scrie pe frumuseteavorbeste.com, așa că în postarea de azi vorbim despre lucrurile pe care vreau să le îmbunătățesc luna aceasta pentru a intra în noul an cu mai multă încredere.

2-min

1.Blogging: M-am dedicat scrisului de postări mai puțin decât mi-am propus la început. Pe blog scriu din plăcere și când mă simt inspirată. Am încercat să mă țin de un program, dar luna trecută am șomat destul de mult pentru că facultate. Acum vreau să scot mai multe postări de la cuptor și să le livrez cel puțin o dată pe săptămână.

5-min

2.Facultatea: Am rămas în urmă bine de tot cu cititul cursurilor și încercarea de a învăța în avans să nu mă trezesc peste o lună că sunt în criză de timp și nu știu pe ce să mai pun mâna. Bineînțeles, ca orice student la început de semestru, mi-am propus să fiu productivă tot semestrul, iar sesiunea să nu mă mai sperie atât de tare. Dar au trecut 9 săptămâni și spiritul meu productiv a avut de suferit, dar vin vacanțele și atunci e momentul de care trebuie să profit chiar dacă sunt prea multe tentații în jur, cum ar fi…

4-min

3.Cărți: La început de 2016, pe goodreads, mi-am propus să citesc tot anul 27 de cărți. Am ajuns la 5/27 ceea ce nu mă încântă. Recent m-am apucat iar să răsfoiesc pagini pentru că se apropie sesiunea și una-două în găsesc orice altă ocupație decât să încep să învăț. Lucrez la prioritare, iar când sistematizările de cursuri se vor termina îmi voi dedica mult mai mult timp acestei pasiuni de a citi.(Dacă sunteți interesate, pe instagram am postat cărțile citite recent.)

3-min

4.Apă: Obiectiv setat din totdeauna: să beau cel puțin 2L de apă de zi. Din păcate pentru sănătatea mea, sunt zile în care poate nu beau niciun pahar de apă pe zi. Vreau să schimb asta. Recent mi-am cumpărat un termos, să-mi prepar ceai în fiecare dimineață. Dacă apa nu merge măcar un ceai, mai ales că e și vremea asta friguroasă și un ceai e tot ceea ce-ți dorești să-ți încălzească puțin sufletul. Se pune ceaiul în loc de apă? ☺

6-min

5.Cadouri: E din nou aceea perioadă minunată din an în care facem cadouri și multe prăjituri. Ceea ce mi-am propus pentru luna aceasta este să dăruiesc mai mult. Să împart bucurie și zâmbete, cutii cu bunătăți și multe îmbrățișări.


Ce v-ați propus să faceți în ultima lună a anului? Ce părere aveți despre această postare?

NICO 👻.

 

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

3 gânduri despre „Obiective: Decembrie 2016

Lasă un răspuns

