Publicat în Frumusețe

Testate: 3 rujuri Lady’s

wp_20161126_10_24_28_pro-min

Hello there 😉.

Au trecut 20 de zile de la ultima postare. Ce să fac și cu facultatea? Trebuie făcută.

Am găsit prin colecția mea câteva dintre rujurile pe care mi le-am comandat de la Lady’s, așa că aici îmi voi spune părerile despre fiecare în parte. Cred că într-un viitor apropiat voi plasa din nou o comandă pentru că s-au adunat niște lucrușoare pe lista mea de cumpărături de pe acest site, deci stați pe-aproape. Aici sunt swatch-urile pentru fiecare ruj în parte:

wp_20161126_10_33_45_pro-min

picmonkey-image-min

Catherine Arley Silky Touch nr.405: Mi-a plăcut conceptul său de 2 în 1 și, cum eu nu sunt o mare fană a luciurilor de buze, am zis că e un moment bun de a testa ceva. Prima impresie: nu-mi place. Aplicatorul ia prea mult produs din tubuleț și nu se aplică uniform pe buze. După ce trec orele, parcă migrează tot spre conturul buzei, la care se mai adaugă faptul că se întinde extrem de ușor și te poți trezi cu niște dâre pe față deloc estetice. Luciul e destul de lipicios, are miros fructat plăcut care persistă un timp. De rezistență nici nu e cazul să povestim. Rujul este unul natural, colorează puțin și timid buzele. Are rezistență foarte mică. Ceea ce mi-a displacut la ambele a fost faptul ca au sclipici. Mi se pare foarte enervant pentru că se demachiază greu și se întinde peste tot în jurul gurii. Nu mai cumpăr!

1-min2-min

Ruj rezistență îndelungată Impala nr.116: Mă așteptam să fie mult mai închis la culoare decât este, dar trecând peste, e genul de ruj care urlă pe buze. Rezistă, dar pătează buzele și este destul de greu de demachiat, plus că se întinde peste tot odată ce încerci să-l îndepărtezi. Nuanța este vibrantă și poti da greș la aplicare foarte ușor. Formula este una destul de uscată, iar după un timp se strânge în liniile buzelor. Are un miros foarte neplăcut pentru mine: un miros foarte chimic, artificial. Ambalajul său mi se pare prea ieftin, mai ales că nu este un ruj de câțiva lei. Nu mai cumpăr!

4-min

Catherine Arley Silky Touchnr.524: Acesta este exact ca un ruj de pe vremuri cu mirosul caracteristic. Are formula uscată, o culoare vibrantă, dar care usucă bine buzele. Rezistă binișor pe buze, dar mă deranjează mirosul. Ambalajul îmi place, se aplică bine. E roșul acela perfect pe care trebuie să-l ai în colecția ta dacă ești pasionată de machiaj. Sunt convinsă că există ceva mult mai prietenos cu buzele mele, așa că…Nu mai cumpăr!

3-min


Ați încercat produse Lady’s? Ce părere aveți despre acest magazin online?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

