Publicat în Frumusețe

De folosit: Produse pentru o săptămână

wp_20161106_12_30_55_pro-min

Hello there 😉.

Să aveți un început de săptămână cât mai productiv și plin de energie! ☺

Sunt o persoană care se plictisește foarte repede de produse și, de aceea, ați văzut multe comenzi online aici pe blog. Vreau mereu să folosesc altceva. De puține ori mi se întâmplă să trag de un produs să nu se termine pentru că găsesc ușor înlocuitori pentru toate. Mai ales când vine vorba de machiaj, îmi place să tot schimb. Acestea fiind spuse, mi-am format un kit pentru acestă săptămână de care să profit la maxim și pe care o să-l vedeți acum.

wp_20161106_12_32_32_pro-min

Pensula Kabuki Fraulein 38: Ați văzut-o recent la mine aici. Recunosc, am ocolit-o. Acum o pun la încercare cu CC Creamul de la Gerovital, care până acum îl aplicam cu mâinile și mi-a plăcut efectul. Nu vreau ceva foarte evident și cred că acestă pensulă îmi va încărca puțin tenul, dar încerc. Mă gândesc că totuși îmi va scurta timpul de machiere dimineața.

Ruj Oriflame The ONE Featherlight: După ce l-am pus pe buze, am zis că nu-mi place pentru că are o nuanță mult prea neobservabilă. E o culoare a buzelor mele, dar puțin puțin mai intensă. Oricum nu e foarte vizibil. Îmi va fi puțin greu să întind mâna după el pentru că în această perioadă prefer rujurile mai închise la culoare care să se vadă . Va fi bun în zilele în care vreau ceva ușor de aplicat și rapid.

wp_20161106_12_33_39_pro-min

Ruj Ultra Color Indulgence Avon: Am o grămadă mare de monstre de rujuri de pe la Oriflame și Avon pentru a mă convinge că într-adevăr mi se potrivesc nuanțele pe care vreau să le aleg. Le-am ales pe acestea pentru că au nuanțe potrivite pentru perioada aceasta, sunt hidratante și au și o culoare destul de intensă. Poate le veți vedea într-o postare cu Sticle goale.

wp_20161106_12_37_59_pro-min

Primer Fix&Perfect Rimmel London: A fost comandat aici, dar are destul de mult silicon și parcă nu vreau tot timpul o față atât de netedă. Prefer un aspect mai natural. Vreau totuși să-l folosesc, poate-i găsesc un rost și o să-mi placă.

wp_20161106_12_36_32_pro-min

Corector lichid Camouflage Farmasi: Are o nuanță prea apropiată de nunța tenului meu și mi se pare că nu face nimic. Nu vreau să-l arunc într-un sertar și să aștept să expire ca apoi să-l arunc. Săptămâna aceasta o să-i dau multe șanse.


Vă faceți kituri săptămânale pentru a folosi cât mai multe dintre produsele de machiaj pe care le aveți? Ce-ați mai testat în ultima vreme?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

