Publicat în Frumusețe

Testate: Creioanele contur pentru buze Farmasi

wp_20161029_15_59_25_pro-min

Hello there 😉.

A fost o săptămână destul de aiurea și nu vreau să mă gândesc la ceea ce urmează. Însă, cu toate acestea, am reușit să-mi fac puțin timp pentru mine în fiecare dimineață și să pun la încercare creioanele Farmasi pe care le-ați văzut aici. Le-am tocit bine vârfurile și acum pot să spun câte ceva despre ele.

Pssst: Mi-am stabilit un program pentru postările pe blog. Aceste vor apărea în fiecare sâmbătă/duminică.

Nuanțele alese de mine au fost 212 și 220. Preferatul meu este nr 212; având un ten deschis, mă avantajează. Am început cu buzele hidratate înainte și am fost nevoită să șterg puțin din balsamul de buze pentru a putea aplica creionul.

2-min1-min

✔au o textură foarte cremoasă

✔sunt ușor de aplicat

✔sunt extrem de rezistente (aprox. 6 ore, incluzând luatul mesei și băutul de apă)

✔prelungesc durata de viată a rujului

✔de unele singure, sunt ușor transferabile

✔sunt pigmentate

✔nu se întind, rămân acolo unde le-ai pus

✔nu intră în linile fine ale buzelor și nu arată inestetic după ce buzele se usucă puțin ( eu am buzele foarte uscate și am destul de des problema asta cu adunarea produselor în liniile buzelor)

✔au un preț foarte avantajos (5,5lei pe 1001cosmetice.ro; nuanțele de pe site seamănă foarte bine cu cele din realitate)


✘se duc neuniform de pe buze, rămâne conturul exterior până la capăt dacă nu-l ștergi

✘trebuie ținute în locuri nu foarte reci pentru că vor deveni cerate și mai dure

✘fiind cerate, lasă ca niște bucățele pe buze (vezi nuanța 212)

✘rujul aplicat peste se transferă (am folosit un ruj cremos, lucios)

✘după mai mult de 3 ore, buzele se simt mai uscate

✘la demachiere, se șterg destul de greu, adică trebuie să frec puțin să se ducă și se întinde peste tot în jurul gurii


Ați încercat aceste creioane? Ce contururi pentru buze folosiți? Care este rujul vostru preferat acum?

NICO 👻.

 

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Un gând despre „Testate: Creioanele contur pentru buze Farmasi

Lasă un răspuns

