Publicat în Poșta

Comanda mea: pensulemachiaj.ro

wp_20161021_14_35_01_pro-min

Hello there 😉.

Din nou comenzi online. Trebuie să recunosc că atunci când vine vorba de produse cosmetice, nu prea am chef să cutreier magazinele pentru a-mi cumpăra lucrurile de care am nevoie și de multe ori am observat că adaosul din magazine e foarte mare. La aceste lucruri se adaugă și faptul că unele nu le găsesc în magazinele fizice și așa mediul online rămâne singura soluție.

Am oscilat destul de mult până m-am decis asupra produselor pe care le vreau de pe site-ul pensulemachiaj.ro, ba chiar am fost contactată de câteva ori de cei de acolo pentru a-mi oferi ajutor în alegerea produselor, ceea ce poate părea un lucru bun la prima vedere, dar după 2 apeluri deja au început să mă enerveze. Lăsând asta la o parte, comanda mi-a ajuns destul de repede. După confirmare, am pus mâna pe produse cam după 4 zile pentru că am ales transportul prin poșta română. Erau toate ambalate bine, n-am avut ce să se spargă și totul a fost în regulă cu produsele.

b1-min

Pensula Powder Brush-Real Techniques: Acesta a fost motivul principal pentru care am plasat comanda pe site. De mult timp am pus și eu ochii pe aceste pensule care apar peste tot pe youtube/bloguri. Bine-nțeles că există o mulțime de variante pe internet…și asta mă face să mă întreb: Oare-i originala? Dar, judecând după prețul ei, nu prea cred.

b2-min

În fine, e o pensulă de pensulă destul de mare, densă, aspectuoasă, puțin turtită de la ambalaj. Are câteva fire mai răzlețe care nu sunt tăiate exact la dimensiune, dar cred că le pot rezolva cu o foarfecă. E foarte fină pe ten și nu e rigidă. Cred că va face o treabă bună cu pudra mea compactă. O găsiți aici.

b3-min

Pensula Flat Kabuki Fraulein38: Scopul acesteia va fi pentru a întinde fondul de ten. Mă gândeam că o pot folosi și pentru crema CC Gerovital zi de zi, dar nu vreau o acoperire mai mare de la ea pe timpul zilei. Și aceasta are câteva fire care necesită retuș. E foarte densă și mult mai rigidă ca structură. Pe ten se simte foarte bine. E moale și perii par să nu lase dâre. Și aspectul acestei pensule e frumos. Mai am un set de pensule Fraulein38 cu care mă împac bine. Acest Kabuki îl găsiți aici. Cred că încep să dezvolt o pasine pentru colecționatul de pensule de machiaj.

m1-min

Rimel cu miere-OG: Eu n-am mai văzut acest concept într-un rimel. Adică, uleiul de argan a fost introdus în produsele de machiaj, dar mierea?! M-a tentat ideea așa că a ajuns în coșul meu de cumpărături. Ambalajul nu e ca cel al unei mascara obișnuită și o chestie interesantă, zic eu, cantitatea de rimel e de 13g, nu mililitri. Poate detalii tehnice…Are o periuță destul de mare. N-are un miros plăcut deși parcă așteptam asta puțin. Îmi propun să-l pun la teste și să revin cu o părere aici. Sper să nu lipească genele pentru că asta urăsc cel mai mult la un rimel. Este disponibil aici.


COD REDUCERE 10LEI: LZRS96 (PE SITE-URILE: pensulemachiaj.ro și kitunghii.ro, VALABIL PÂNĂ LA 31.10.2016)


Ați comandat de la pensulemachiaj.ro? Ce produse v-ați achiziționat?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

8 gânduri despre „Comanda mea: pensulemachiaj.ro

Lasă un răspuns

