Publicat în Personal

Oraganizare: Planificarea săptămânală #1

wp_20161009_14_08_23_pro-min

Hello there 😉.

Am rămas puțin în urmă cu postările ce-i drept, dar până mi-am pus lucrurile în ordine cu facultatea am avut nevoie de timp. Nu cred că reușeam să mă descurc dacă nu aveam un loc unde să-mi notez toate chestiile de îndeplinit.

Sunt o mare pasionată de agende, jurnale, carnețele. Am vizionat o grămadă de videoclipuri pe youtube despre decorarea agendei, cum să-ți faci singură o agendă, cum îți prioritizezi lucrurile de făcut și altele. Agenda, pe care o folosesc în prezent, e de fapt un caiet pe care l-am primit de la o prietenă foarte dragă mie care-mi cunoaște pasiunile. Ați văzut-o în postarea aceasta.

(Dacă mă urmăriți pe instagram, ați văzut deja cum arată săptămâna asta. Sunt mai activă acolo, așa că vă invit să mă urmăriți și acolo ☺)

Încă mai am multe pe cap, dar mi-am înfrumusețat săptămâna aceasta aglomerată cu niște stickere din Jumbo. Instrumentul de scris este un marker cu vârf subțire de la D.rect, cumpărat dintr-o papetărie.

Îmi place să experimentez cu modul de organizare al agendei mele, de aceea încă nu m-am decis asupra unui layout. Așa arată săptămâna aceasta:

wp_20161009_14_23_07_pro-min

Recent am fost în DM și am găsit benzi decorative, așa că săptămânile și lunile viitoare nu vor fi atât de simplist decorate.


Cum vă organizați timpul? Vă stabiliți obictive săptămânale/lunare?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

Lasă un răspuns

