Publicat în Poșta

Coletul buclucaș: 1001cosmetice.ro

wp_20161001_15_47_18_pro-min

Hello there 😉.

Săptămâna trecută am plasat o comandă pe 1001cosmetice și la un moment dat chiar am crezut că s-a pierdut cutiuța aceasta. Mărimea ei nu depășește mâna mea și nu mă mir că a avut un traseu atât de sinuos până să ajungă la mine. Pe site-ul poștei române apărea ca fiind în tranzit vreo 4 zile la rând, dar eu nu am primit niciun aviz pentru a-l ridica. Chiar și pentru doamnele de la sediul poștal a fost puțină bătaie de cap pentru că am așteptat câteva minute bune până să-l descopere prin depozit. E al meu acum și vă arăt ce mi-am comandat.

wp_20161001_15_50_00_pro-min

✎ Ojă crăpăcioasă Yvette: Acesta a fost cadoul pe care l-am primit pentru că am plasat o comandă pe site. Chiar dacă am o colecțtie modestă de oje, nu dețin nicio ojă de acest gen. Am fost foarte încântată s-o descopăr în colet și sigur va urma o manichiură cu dânsa. ✔

wp_20161001_15_51_10_pro-min

Primer Fix&Perfect Rimmel: Îmi doream de ceva timp un primer pentru ca fondul de ten să se așeze mai bine pe fața mea. Având tenul mixt, după câteva ore luceam puțin și aveam nevoie ori de pudră, ori de șervețele matifiante. Nu prea eram adepta retușurilor așa că mai mereu aveam fața excesiv de luminoasă. Are o consistență destul de groasă, dar în contact cu pielea parcă se topește și se întinde destul de bine. Sper ca acest produs să mă mulțumească. ✔

dsjkb-min

✎ Pudra All about matt! Essence: Am văzut produsele Essence cam peste tot, dar înafară de site-uri n-am găsit niciun magazin fizic în care să existe aceste produse atât de lăudate. Așa că am adăugat-o în coș, să văd și eu cum se comportă. M-au tentat foarte multe chestiuțe Essence pe care sper să pun mâna curând. Pudra îmi place cum arată cel puțin. Sper să nu se strice repede ambalajul pentru că am văzut-o în multe locuri desfigurată după mai multe utilizări. Pssst: Recent am aflat că în magazinele Auchan Cluj există produse Essence la raionul de machiaj. De-abia aștept să le explorez. 😍 ✔

wp_20161001_15_56_38_pro-min

✎ Rimel The Miaoww Look-Miss Sporty: Am văzut genele unei fete pe facebook îmbrăcate în acest rimel și mi-au plăcut. Erau alungite, neîncărcate, separate, voluminoase, frumoase. M-am îndrăgostit de el și acum mă bucur să-l am. De-abia aștept să-l supun testării și să-mi spun părerea într-o postare. Nu l-am desfăcut pentru că mai am un rimel care se va termina curând, iar apoi va intra acesta în acțiune. ✔

farm-min

✎ Corector lichid Camouflage-Farmasi: Așteptam de mult să mi-l cumpăr. Înafară de ojele Farmasi, nu am găsit niciun alt produs în orașul în care locuiesc. Am citit o mulțime de păreri pe bloguri și acum îl am. Ce pot spune despre el până acum e că: are pensula aceea din silicon destul de moale și se simte bine pe piele, nu e rigid, am nuanța cea mai deschisă și mi se pare că e aproape de nuanța tenului meu. Am niște cearcăne nu foarte pronunțate, dar nici neobservabile. Sper să acopere bine, să ilumineze frumos zona ochilor și să nu se strângă. ✔

wp_20161001_15_58_40_pro-min

✎ Creioane de buze-Farmasi: Aveam nevoie de niște nuanțe naturale care să se potrivească rujurilor pe care le folosesc eu. Le-am comandat și din cauza faptului că cele de la Essence nu erau în stoc, dar până acum nu-mi pare rău. Le-am pus pe mână să vă arăt nuanțele, iar apoi am vrut să le șterg cu apa micelară de la Garnier. Am insistat puțin până să se șteargă de tot, ceea ce mă face să cred că vor fi într-adevăr rezistente. Nuanța 212 mi se pare puțin mai cremoasă ca 220, dar sper să nu mă încurce careva dintre ele. Bine-nțeles că testul suprem este la transfer. ✔


Ați comandat de pe 1001cosmetice? Ce părere aveți despre produsele pe care le-am cumpărat?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

4 gânduri despre „Coletul buclucaș: 1001cosmetice.ro

  1. Produsele Essence sunt bunicele. You get what you pay for! Daaar sunt unele chiar imrpesionant de bune pentru prețul lor. Anyway. Am văzut că 1001cosmetice are o gamă largă de produse. Nu am comandat niciodată dar poate am să comand pentru sor-mea din Ro și am să văd eu atunci care-i treaba cu el!
    Hugs&Kisses 😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

