Publicat în Frumusețe

Ce-mi place acum #1

Hello there 😉.

Sunt anumite produse pe care le folosesc cu regularitate și după care întind mereu mâna pentru că-mi satisfac nevoile pe care le am la acel moment. Așa că am adunat câteva dintre ele despre care vreau să vă spun câteva vorbe.

wp_20160927_15_12_15_pro-min

Loțiune tonică răcoritoare Garnier: De mult n-am mai întâlnit o loțiune tonică să nu strângă foarte tare fața. Alături de cea de la Elmiplant, terminată aici, face parte din produsele în care am încredere când vine vorba de îngrijirea tenului. Lasă tenul puțin hidratat, recomfortat, elimină urmele de machiaj și murdărie care n-au fost curățate de gelul de curățare. Are și un miros foarte plăcut, e curată la ingrediente, perfectă pentru un ten mixt ca al meu.

Luciu de buze The ONE Power Shine Oriflame: Ce-i drept, prefer rujurile. Nu sunt atât de încântată de senzația lipicioasă pe care o dă un luciu, dar atunci când vroiam puțin sclipici pe buze am apelat cu plăcere la acest produs. Ceea ce m-a făcut să-l ador a fost mirosul de bomboane care nu dispare repede și fiind sub nasul meu, m-a încântat. Are cam o tonă de sclipici, dar peste un balsam de buze (pentru că am buzele extrem de uscate) a fost perfect.

Lapte de păr cu piersici și cocos Balea: De mult căutam o cremă, un ser, ceva care să mă ajute cu definirea buclelor mele până am dat de minunăția asta de produs. A fost descoperirea primăverii și de atunci nu lipsește din rutina de îngrijire a părului meu. Nici nu știu de unde să încep…Are un miros extraordinar că e cu aromă de cocos 😍. E atât de lejer pe păr, nu-mi încarcă firul de păr pentru că eu am o problemă cu asta, având părul creț am nevoie de produse ușoare. Îl folosesc pe teren ud pentru a-i da formă părului și pe uscat pentru a-mi revitaliza buclele. E un produs pe care părul meu îl mănâncă.


Ce produse vă plac acum? Cum arată tenul vostru la început de toamnă?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

5 gânduri despre „Ce-mi place acum #1

  1. Ah super ideea Ce mi place acum. Mie mi-e greu să fac Favoritele lunii pentru că pur și simplu pot fi luni în care să nu-mi placă nimic în mod special sau să nu am nimic nou de încercat sau luni în care îmi schimb părerea de o mie de ori!:))) Acum îmi place mult gelul de duș de la Dove cu smochine..sau rodie?wtf am uitat :)))) miroase super mișto. Îmi mai place creionul de buze de la Kiko pe care l-am arătat în ultimul articol gen Kiko, îl port zilnic ca disperata. Șiiii nimic altceva special.. Pasta de dinți Sensodine 😂😂😂 Pupici 😘

    Apreciat de 1 persoană

    1. Și mie mi-ar fi greu să fac favorite lunar așa că mai bine scriu despre câteva produse atunci când îmi iau mințile 😂 Am folosit și eu gelurile de duș Dove. Mă bucur că ți-a plăcut ideea mea și că ne-ai împărtășit preferatele ☺ Te pup 💋

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

