Publicat în Diverse

Încerc pinuri: Teniși și acetonă

Hello there 😉.

Sunt o mare fană a Pinterestului și mă bucur de fiecare dată când găsesc lucruri ușor de pus în practică. Așa, navigând printre pinuri, am dat peste metoda aceasta foarte simplă de a curăța încălțămintea.

Materiale folosite: ✐ o pereche de teniși purtați bine

✐ cea mai ieftină acetonă pe care am găsit-o la un magazin

✐ câteva dischete demachiante

wp_20160921_10_46_16_pro

Tot ce-am făcut a fost să pun acetonă pe dischetă și să încep să frec tenișii până murdăria s-a dus. Procedeul a fost destul de rapid, dar a trebuit să insist pe zonele cu creste. Totul a funcționat. Aici am făcut o comparație între un tenis curățat și unul nu. Cred că se vede o diferență considerabilă.

1

Rezultatul final a fost impecabil. Mi-am curățat ambii teniși în aproximativ 20minute. Am folosit în jur de 10 dischete.

wp_20160921_11_19_59_pro

Și ceea ce mi-a plăcut a fost că, afară la lumină, străluceau ca noi. ★


Încercați lucruri de pe Pinterest? Cum vă curățați încăltămintea? Vă place acest gen de articol?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

4 gânduri despre „Încerc pinuri: Teniși și acetonă

Lasă un răspuns

