Publicat în Poșta

Comanda mea: C13 Oriflame

wp_20160918_10_55_42_pro-min

Hello there 😉.

În urmă cu câteva zile am plasat o comandă la Oriflame, iar ieri mi-a ajuns, așa că m-am gândit să vă arăt ce mi-am comandat. E prima comandă pe care o fac pe cont propriu, fără un reprezentant și sunt destul de mulțumită. Singurele lucruri mai puțin plăcute de care m-am lovit au fost stocul care se epuizează repede și timpul de ambalare până să ajungă la firma de curierat. Mi s-a părut că am așteptat prea mult mai ales că nu am avut multe produse, dar mă bucur că au ajuns toate întregi.

wp_20160918_10_59_42_pro-min

✒ Apă de toaletă Eclat Femme Weekend: Acest parfum mi l-am dorit de multe ori, dar tot am ezitat. Acum când l-am prins la ofertă-40lei– am pus mâna pe el. Este fresh, așa cum îmi place mie, și puțin floral. Îmi place combinația. Are 50ml. De-abia aștept să-l pufăi. ★

2-min

 

Ruj 5-în-1 The ONE Featherlight: Din noua gamă Featherlight, mi-au atras atenția rujurile, slăbiciunile mele ♥. Am vrut mai multe nuanțe, dar stocul…așa că m-am ales cu acestă nuanță naturală. Este foarte cremos, îmi place culoarea, are un miros plăcut, rămâne să-i testez rezistența. Culorile din catalog te pot induce în eroare, dar m-am putut descurca cu ajutorul site-ului. Are 4g. Îmi place. 💄

1-min

Balsam de buze BB Balm și Ruj Triple Core The ONE: Nu se putea să ratez asta. Mereu e loc de mai multe rujuri și balsamuri de buze. Ambele sunt cremoase și par destul de hidratante. Nuanța rujului este pe gustul meu. Mă bucur că am pus mâna pe ele. 💄

wp_20160918_12_08_35_pro-min

Demachiant cremă cu ulei de măsline Love Nature: Acesta a fost produsul pe care l-am primit în schimbul acelei taxe de manipulare. Este pentru tenul uscat, ceea ce mă face să cred că va fi destul de blând cu tenul. Miroase bine pentru un produs cu ulei de măsline. Are 125ml și va fi disponibil in C14.


Vă gândiți să comandați din acestă campanie Oriflame? Pe ce ați pus ochii? Care a fost experiența voastră cu produsele Oriflame?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

9 gânduri despre „Comanda mea: C13 Oriflame

  1. Daca plasezi comanda pana in 12 , iti vine in doua zile , daca o plasezi dupa iti vine in 3 zile , acum asta se intampla la mine ca eu dau comanda prin curier , daca ai vreodata intrebari poti apela la mine , sunt consultanta Oriflame de mai bine de un an , cred ca in curand fac doi sau nu stiu , am pierdut siru :))

    Apreciat de 1 persoană

  2. Fondurile de ten de la Giordani sunt de câțiva ani buni pe lista mea de cumpărături. Îmi plac foarte mult! Am descoperit recent și unul din gama The One, foarte bun! Cum la fond de ten am mereu rezerve, luna asta mă gândesc să îmi comand niște parfumuri. Abia aștept să încerc ceva nou! :*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

