Publicat în Sticle goale

Sticle goale #1

wp_20160915_10_57_09_pro-min

Hello there 😉.

Un gen de postare care va apărea destul de rar pe blogul meu pentru că nu ajung des să termin produse, fie că mă plictisesc, fie că uit de ele și încerc altceva. Acestea sunt vedetele de azi și o părere de-a mea.

wp_20160915_10_57_39_pro-min

✒ Loțiune tonică de curățare Cien: Am folosit-o o perioadă destul de îndelungată până să descopăr efectele alcoolului aspura pielii, moment în care mi-am luat toate produsele la verificat și am  observat că și aceasta are alcool ca al doilea ingredient. Este destinată tenului normal și combinat, are 250ml și un sistem de dozare care a cedat după ce am scăpat-o o dată pe jos. După ce o foloseam simțeam cum îmi strănge fața destul de bine și trebuia neapărat să apelez la o cremă. Mirosul este plăcut, dar alcool în ea, așa că am folosit-o pentru curățarea diferitelor lucruri. Bine că s-a terminat. Nu mai cumpăr!

Tratament împotriva coșurilor Oriflame: E de ani de zile rătăcit și acum i-a venit vremea să plece. Cănd l-am cumpărat, mi-a plăcut foarte mult. Îl aplicam pe coșurile iritate seara, iar dimineața erau vizibil calmate și păreau să se usuce mult mai repede. Așa am reușit într-o oarecare măsură să nu-mi mai distrug fața, strângându-mi coșurile. Ce nu mi-a placut la el a fost modul de dispersie: burețelul pe unde iese produs s-a murdărit foarte repede și curgea pe lângă. Acum cu noua gamă de la Love Nature sper să se îmbunătățit situația. A avut 14ml. Poate mai cumpăr!

Loțiune tonică revigorantă Elmiplant: A fost o loțiune tonică de care m-am bucurat până s-a terminat. Era blândă, nu usca tenul, nu îl străngea și îl simțeam revitalizat. Este curată la ingrediente, miroase frumos, are 200ml. Am folosit-o împreună cu crema din aceeași gamă pentru tenul normal/mixt și a fost o pereche foarte bună pentru tenul meu. În general, mi-au plăcut toate produsele Elmiplant pe care le-am folosit. Mai cumpăr!

wp_20160915_10_58_57_pro-min

Deodorant Fresh Natural Nivea: A avut un miros puțin diferit de aroma originală a brandului Nivea și mult prea înecăcios pentru gusturile mele. Când îl foloseam, mă înconjuram de un norișor de ceață. Axila era mereu pudrată oricât de departe țineam tubul. Mi-a pătat toate tricourile negre, iar pe celelalte culori lăsa niște pete nu foarte evidente, dar erau acolo. N-a rezistat mai mult de 2 ore, iar în zilele mai active…mai bine nu. A avut 150ml. Nu mai cumpăr!

wp_20160915_10_58_13_pro-min

Balsam de păr pentru păr uscat și despicat Kallos: L-am luat tocmai pentru a-mi hidrata puțin părul în urma părerilor pe care le-am citit. În acest sens s-a descurcat binișor. Părul era moale și nu mi se făceau așa multe noduri. Are un miros plăcut și o cantitate generoasă de 500ml pentru un preț foarte mic, dar ingredientele m-au îngrozit. Înafară de apă, e plin de alcooli și silicoane care usucă părul și-l încarcă, iar pentru părul meu ondulat/creț nu-i deloc ok. L-am terminat să nu arunc produs și am renunțat în totalitate la balsam. Nu mai cumpăr!

Tratament leave-in cu ulei de argan Avon: Un produs bun pentru părul meu uscat. I-a oferit o strălucire frumoasă părului, dar trebuia să fiu atentă la cantitate. Îl aplicam pe părul umed și putea foarte ușor să încarce, iar părul să arate îmbâcsit. Nu mi-a plăcut că de fiecare dată mă murdăream pe mâini și eu urăsc senzația de a avea ceva uleios pe mâini, așa că trebuia neapărat să fiu lângă o chiuvetă când îl foloseam. A avut 30ml. I-am găsit înlocuitor așa că…Nu mai cumpăr!


Ce produse mai terminați? Recomandări de produse pentru păr?

NICO 👻.

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

5 gânduri despre „Sticle goale #1

  1. Iti recomand produsele de la L’oreal pentru par! Eu le folosesc de ceva timp si sunt foarte ok pentru parul meu subțire si fără volum. Chiar daca am mai folosit si de la alte branduri, tot la L’oreal Elseve m-am întors 😁
    O zi frumoasa 🌸🌞😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

