Publicat în Poșta

Ce-am găsit în poștă?

 

wp_20160912_13_58_05_pro

Hello there 😉.

Vineri, după câteva frământări, „Să dau? Să nu dau comandă?” am apăsat pe buton și azi mi-au ajuns în mâini. A fost o ofertă la eMag cu transport gratuit la câteva cărți de pe site și am zis să-mi mai hrănesc puțin nevoia de lectură cu încă 2 cărți ( chiar dacă pe noptiera mea mai așteaptă câteva să fie terminate, mirosul de carte noua e invincibil ). Pot spune că am pus de ceva timp ochii pe ele, dar nu m-am încumetat să le cumpăr până nu le-am prins la ofertă…pe amândouă.

wp_20160912_14_00_21_pro

Au fost frumușel ambalate în plicuri care aveau folii cu bule 😻 . După ce mi-am potolit mâinile cu spartul bulelor, am scos fiecare cărticică din ambalajul ei și le vedeți și voi în imaginea de mai sus. ( Sper că e o poză suficient de artistică. 🕶 )

Prima carte pe care am descoperit-o a fost Orașul borcanelor de Arnaldur Indridason. O aveam în minte după ce o prietenă foarte bună mi-a povestit de ea și când am văzut-o la 4,99, nici n-am mai stat pe gânduri. Titlul cărții mi se pare destul de intrigant. După ce am citit descrierea de pe spate, mi-am dat seama că am în mână un roman polițist. Nu sunt fană înrăită a romanelor polițiste, dar îmi place din când în când să mai citesc investigații și crime.

wp_20160912_14_03_17_pro

Cartea a avut o supracopertă cu detalii interesante și căteva rezumate ale cărții.

wp_20160912_14_03_46_pro Și cartea „naked”, să zic așa, arată destul de bine. Îmi plac designurile mai simpliste.

wp_20160912_15_25_26_pro

A doua carte pe care mi-am comandat-o a fost Coco Chanel de Edmonde Charles-Roux.

wp_20160912_14_01_35_pro

Există o mulțime de cărți despre acest personaj faimos, dar am ales-o pe aceasta pentru că era la reducere a fost ecranizată și, după ce termin cartea, vreau să mă uit și la film, nu neapărat să fac o comparație, ci doar pentru plăcerea mea. Mă fascinează Chanel, femeia secolului XX, și sunt foarte entuziasmată pentru această lectură.

Al treilea pachețel, a fost catalogul de la Lady’s.

wp_20160912_14_02_48_pro

Oferte, nu prea multe, dar mă tentează produsele lor din gama mată. Acestea sunt și pe prima pagină. Poate o să plasez o comandă…deși ar trebui să stau cuminte.

wp_20160912_14_02_57_pro

 


Ce cărți citiți? Care sunt titlurile care vă tentează?

NICO 👻

 

Autor:

Artist. Student. Creativ. Fantastic. Liber. Relativ. Abstract. Iubire. Imaginație. Infinit. Nedefinit.

8 gânduri despre „Ce-am găsit în poștă?

  1. Am citit recent toate volumele de la Irina Binder- Fluturi care mi-a placut mult, citesc foarte mult carti psihologice, datorita meseriei si iti recomand cartile lui Osho pentru motivatie si autocunoastere. Cartea Coco Chanel e superba! Regizarea la fel.
    Weekend frumos!

    Apreciat de 2 persoane

    1. Am citit Fluturii Irinei Binder și mi-au plăcut într-o oarecare măsură; prea multă doză de sirop pentru gusturile mele, dar totuși o lectură ușoară. De-abia aștept să încep Coco Chanel și să văd ecranizarea; m-ai făcut curioasă.
      Îți mulțumesc pentru recomandări! 💋
      Weekend frumos și ție ☕

      Apreciază

  2. Si eu am plasat o comanda de carti, dar la Libris. 😀 Orasul borcanelor imi amintesc ca am luat-o din Carrefour acum ceva timp, dar sincer nu mai dau de ea… Oare mai exista hoti de carti? :))
    Ieri am plasat si eu comanda la Ladys.
    Vad ca avem cateva lucruri in comun. 😀
    xoxo

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

